Ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε τη σύμβαση με τον ανάδοχο
Ανταποκρινόμενος στην αναγκαιότητα αναβάθμισης της ασφάλειας του οδικού δικτύου της Κω, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος μετά και την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημοπράτησης, υπέγραψε εργολαβική σύμβαση με τον ανάδοχο, για την εκτέλεση του έργου “Αποκατάσταση βλαβών Επαρχιακής Οδού Κως – Κέφαλος ”, ύψους 143.673,65 ευρώ.
Το έργο αφορά στην αποκατάσταση των βλαβών σε τμήματα του επαρχιακού οδικού δικτύου, Κως – Ζηπάρι – Λινοπότι – Αντιμάχεια – Καρυδιά – Κέφαλος.
Φορέας κατασκευής του έργου είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου και η προθεσμία εκτέλεσης είναι 8 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο.
Χρηματοδοτείται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων Ν. Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













