Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε σήμερα τηλεφωνικά με την Καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ.
Στη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκε η κατάσταση στην Τουρκία, οι κινήσεις μεταναστών προς τα ελληνικά σύνορα και ο κ. Μητσοτάκης ενημέρωσε την Καγκελάριο για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η ελληνική κυβέρνηση.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














