Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου θα έχει, στις 09:30, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια ώστε να εκτιμηθεί η πορεία της προετοιμασίας της χώρας και το σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού.
Στη σύσκεψη αναμένεται να συμμετάσχουν, επίσης, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














