Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, με τίτλο «Πρόληψη, προστασία και προαγωγή της υγείας – Ανάπτυξη των υπηρεσιών δημόσιας υγείας».
Με το υπόψη νομοσχέδιο, αναμορφώνεται το πλαίσιο που αφορά στην εθνική στρατηγική δημόσιας υγείας, στην ανάπτυξη προγράμματος πρόληψης των κινδύνων για την υγεία και στην οργανωτική διάρθρωση της δημόσιας υγείας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














