Όλοι παραδέχονται το πάρτι στην Υγεία, αλλά όλοι δηλώνουν ότι δεν συμμετείχαν. Όλοι αναγνωρίζουν ότι οι δημόσιες δαπάνες είχαν ξεφύγει, αλλά όλοι τονίζουν ότι επί ημερών τους περιορίστηκε η σπατάλη. Προφανώς αφού όλοι χειρίστηκαν τα πράγματα άριστα, φταίει ο γνωστός Χατζηπετρής. Επίσης, ως γνωστόν, ποτέ μα ποτέ, δεν φταίνε στελέχη του κόμματος που κυβερνά, άσχετα εάν είχαν διατελέσει κάποιο φεγγάρι αρμόδιοι υπουργοί στα κόμματα τα οποία κατηγορούνται για το πάρτι.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















