Ανοιχτό το ενδεχόμενο να διεκδικήσει την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας άφησε ο Μάκης Βορίδης, λίγες ώρες μετά την παραίτηση του Αντώνη Σαμαρά.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο κ. Βορίδης ερωτηθείς σχετικά απάντησε «θέλω να σκεφτώ κάποια πράγματα», στη συνέχεια όμως και μετά την επιμονή των δημοσιογράφων επισήμανε πως προφανώς το θέμα της υποψηφιότητας είναι ανοιχτό για όλους.
ΑΝΤ1
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















