Για περίπτωση εκβιασμού έκανε λόγο η Νάντια Βαλαβάνη σχολιάζοντας την υπόθεση με τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στην εφορία μεγάλου πλούτου και μεγάλων επιχειρήσεων, στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
Η αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών τόνισε πως το δημόσιο χάνει εκατομμύρια ευρώ από την διακοπή του ρεύματος καθώς ήδη μια μεγάλη εταιρεία που ήθελε να τακτοποιήσει χρέος ύψους 2 εκατ. δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















