Τοπικές Ειδήσεις

Νέος διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου της καθαριότητας σε ιδιωτική εταιρεία

-Δεν θα ασκήσει το δικαίωμα προαίρεσης ο Δήμος Ρόδου

-Στόχος του δημάρχου Ρόδου η βελτίωση της καθαριότητας και η ταυτόχρονη μείωση των τελών καθαριότητας στους πολίτες!

Στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής του Δήμου Ρόδου έχει τεθεί η διενέργεια νέου διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού με κριτήριο την συμφερότερη από οικονομικής και τεχνικής απόψεως προσφορά για την ανάθεση του έργου της αποκομιδής – μεταφοράς και διαχείρισης αποβλήτων, την σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), την χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική) καθώς και την αποκομιδή και διαχείριση των δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας σε ιδιωτική εταιρεία.
Ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης έχει θέσει ως στόχο του, μέσω της νέας διαδικασίας, που πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και να ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2020, την βελτίωση του έργου της καθαριότητας στο νησί αλλά ταυτόχρονα την μείωση του τέλους καθαριότητας που επιβαρύνει τους πολίτες.
Προς τούτο έχει ενημερώσει τους συνεργάτες του, οι οποίοι άμεσα θα κινήσουν την γραφειοκρατική διαδικασία για την διενέργεια του διαγωνισμού προκειμένου η νέα σύμβαση με τον ανάδοχο, που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό, να έχει υπογραφεί πριν τον Ιούνιο του 2020.
Πιο συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό, το μονομερές δικαίωμα που διατηρεί ο Δήμος Ρόδου για παράταση της σύμβασης που «τρέχει» ήδη, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις και για την παροχή των ίδιων υπηρεσιών, για ένα (1) έτος μετά τη λήξη της ,την 6η Ιουνίου 2020, δεν θα ασκηθεί.
Προς τούτο φέρεται να συνετέλεσε και η απόφαση της κοινοπραξίας να μην συνεχίσει το έργο πέραν της συμβατικής της προθεσμίας.
Με την με αριθμό πρωτοκόλλου 2/99330 από 23/11/2016 διακήρυξη ο Δήμος Ρόδου προκήρυξε ανοικτό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση την βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, για την επιλογή παρόχου των υπηρεσιών με τίτλο “Αποκομιδή – μεταφορά και διαχείριση ΑΣΑ, σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική) καθώς και αποκομιδή και διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας του Δήμου Ρόδου” συνολικού προϋπολογισμού (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) 12.629.725,81€ και με δικαίωμα προαίρεσης 16.839.634,41€.
Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας είναι για τρία (3) έτη, με δυνατότητα παράτασης, κατ’ ενάσκηση του ρητώς προβλεπόμενου δικαιώματος προαίρεσης, για ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, που περιγράφονται στην διακήρυξη και την τεχνική έκθεση που τη συνοδεύει.
Ακολούθως υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την ίδια εταιρεία, έναντι 1.243.752,41 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη ή 1.865.628,61 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη και 1 έτος δικαίωμα προαίρεσης (στην περίπτωση κατά την οποία ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης), που αντιστοιχεί σε ποσοστό 12,99% ή 14,61% του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού των υπηρεσιών.
Οι προκηρυχθείσες υπηρεσίες περιληπτικά περιλαμβάνουν, συλλογή και μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων (Αποκομιδή Αστικών Στερεών Αποβλήτων και Αποκομιδή και Μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων με Χρήση PressContainer), μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, μηχανοκίνητο καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων, χειρονακτικό καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων – αποψιλώσεις, αποκομιδή Επιστήλιων Καλαθιών, μηχανική Χορτοκοπή – Κλαδοκοπή (φυτικά υπολείμματα), διαχείριση Δημοτικών Αποβλήτων Συσκευασίας, με πρόβλεψη εκτέλεσης από τον ανάδοχο τμήματος 40% κατ’ ελάχιστον και 50% κατά μέγιστο όριο του συνολικού έργου της καθημερινής διαχείρισης στερεών μη επικινδύνων αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών και της καθαριότητας των οδών και κοινόχρηστων χώρων.
Χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών του ανάδοχου ορίσθηκαν οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Ρόδου, Καλλιθέας, Αρχαγγέλου, Αφάντου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου, Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου και Αταβύρου.
Στο μεταξύ σύμφωνα με τις πληροφορίες, στον δήμαρχο Ρόδου, έχουν παραδοθεί αρμοδίως όλα τα στοιχεία που είχε ζητήσει για τη διενέργεια εφ’ όλης της ύλης έρευνας για την υλοποίηση των συμβάσεων μεταξύ του Δήμου Ρόδου και της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το έργο της αποκομιδής των σκουπιδιών.
Θυμίζουμε ότι ο δήμαρχος Ρόδου απηύθυνε την 18η Νοεμβρίου 2019 έγγραφο προς την Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου, το οποίο κοινοποίησε και στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου με το οποίο ζητεί την άμεση χορήγηση πλήρους αντιγράφου του φακέλου της από 7 Ιουνίου 2017 σύμβασης υπηρεσίας με τίτλο «Αποκομιδή-Μεταφορά & Διαχείριση Α.Σ.Α., Σάρωση (Μηχανική & Χειρωνακτική), Χορτοκοπή-Κλαδοκοπή (Μηχανική & Χειρωνακτική) καθώς & Αποκομιδή & Διαχείριση Δημοτικών Αποβλήτων Συσκευασίας του Δήμου Ρόδου».
Ανάλογο αίτημα είχε υποβάλει προεκλογικώς ο πρώην αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ρόδου κ. Στέργος Στάγκας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Κωστας    31.12.2019 13:36

    Το ξερεται κύριοι ότι τα παιδιά της καθαριότητας είναι ακόμη απλήρωτοι; Γιατί δεν τα γράφεται αυτα; τέτοιες ιδιοτικες εταιρείες ονειρεύεστε κ.δημαρχε; με 500 και 600ερω;.Ποσο φιλοτιμο και πόση υπευθυνότητα να δηξουν πια αυτά τα παιδιά με κριό με βροχη εκεί να καθαρίζουν τη πόλη ποιος θα τα στηριξει αυτά τα παιδιά;

Σχολιασμός άρθρου