Γράφει ο
Εμμανουήλ Μοράρης
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Οι χυμοί των λαχανικών και φρούτων είναι πιο δημοφιλείς, ιδιαίτερα την εποχή του καλοκαιριού. Είναι πλούσιοι σε βιταμίνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία, και βοηθούν στη διατήρηση της ηλεκτρολυτικής ισορροπίας του οργανισμού.
Δώστε έμφαση στην κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθημερινά αφού τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχουν σε αφθονία και συμβάλλουν στην καλύτερη ενυδάτωση.
• Για να κάνετε την αποχύμωση μια καθημερινή σας συνήθεια, κρατήστε τον αποχυμωτή σας σε εμφανές σημείο στην κουζίνα σας, όχι κρυμμένο σε κάποιο ντουλάπι, ώστε να τον βλέπετε καθημερινά.
• Διαλέγετε φρούτα και λαχανικά εποχής που έχουν ωριμάσει αρκετά, γιατί είναι πλουσιότερα σε χυμό και άρωμα.
• Προσοχή στην ποσότητα των φρούτων που έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη τέτοια φρούτα είναι το σύκο, το σταφύλι, ο ανανάς, η μπανάνα, ο λωτός, κα.
• Αποφεύγετε να τα φυλάτε για πολύ καιρό, γιατί χάνουν μέρος των βιταμινών τους.
• Πλένετε με άφθονο νερό τα φρούτα και τα λαχανικά για να απομακρύνετε τους διάφορους ρυπαντές (υπολείμματα παρασιτοκτόνων κ.λπ.).
• Για να ωφεληθείτε στο μέγιστο από τις βιταμίνες του χυμού σας, πίνετε τον αμέσως μετά την παρασκευή του, γιατί οξειδώνεται εύκολα.
• Χτυπήστε τα φρούτα στο μπλέντερ μαζί με παγάκια για περισσότερη δροσιά.
• Προσθέστε χυμό λεμονιού, πορτοκαλιού, μπαχαρικά, βότανα και ανακατέψτε καλά.
• Τοποθετήσετε σε γυάλινο βάζο που γεμίζετε ως επάνω για να κλείσει αεροστεγώς χωρίς να φυλακιστεί αέρας (αντοχή περ. 3-12 ώρες ανάλογα τον αποχυμωτή)
Καλή επιλογή φρούτων: Ρόδι, Μύρτιλο, Acai Berry, Κεράσι, Δαμάσκηνο, Κόκκινο σταφύλι και φρούτα εποχής.
Καλή επιλογή λαχανικών: Καρότο, παντζάρι, αγγούρι και φρούτα εποχής.
Φτιάξτε τον δικό σας χυμό με τα φρούτα που αγαπάτε και στην υγεία σας!

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ