Το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στις 19:00, ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Ν. Δωδεκανήσου θα κόψει την πίτα του, αποχαιρετώντας το 2017 και καλωσορίζοντας το 2018.
Όπως έγινε γνωστό ο Σύνδεσμος θα τιμήσει τον Γιώργο Κωβαίο για την προσφορά και την βοήθειά του, ενώ η εκδήλωση είναι ανοιχτή για όλα τα μέλη, τα σωματεία, τους ποδοσφαιριστές, τους φίλους και τα ΜΜΕ της Δωδεκανήσου .
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















