Στην Αθήνα βρίσκονται τα κορίτσια του Διαγόρα για φιλικά παιχνίδια με διαφορετικούς αντιπάλους. Οι «κυανέρυθρες» έπαιξαν ήδη με τον Ολυμπιακό και τις Εσπερίδες, σήμερα θα αντιμετωπίσουν τον Αμύντα, το Σάββατο τον Πρωτέα Βούλας και την Κυριακή τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου. Οι αγώνες διεξήχθησαν στο βοηθητικό γήπεδο του Σ.Ε.Φ. και στο γήπεδο της Καλλιθέας και τα κορίτσια του Διαγόρα είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν, να ευχαριστηθούν το μπάσκετ και φυσικά να αποκτήσουν περισσότερες εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι κόντρα σε δυνατούς αντιπάλους.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













