Αυξημένη ζήτηση για την Ελλάδα καταγράφει η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στην Ευρώπη, ο οποίος συνολικά εμφανίζει αύξηση των πωλήσεων κατά 7%, σε σχέση με πέρυσι.

Ο tour operator επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των δικών του ξενοδοχείων και του τομέα της κρουαζιέρας, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε σήμερα το πρωί.

«Παρόμοια με το χειμώνα, η χαμηλή ζήτηση για τη Βόρεια Αφρική και την Τουρκία αντισταθμίζεται από την αύξηση της ζήτησης για άλλους προορισμούς, όπως η Δυτική Μεσόγειος και η Καραϊβική», αναφέρει η εταιρία σε σημερινή ενημέρωσή της.

Οι συναλλαγές αντανακλούν την αύξηση της ζήτησης για προορισμούς όπως η Ελλάδα, τα Κανάρια Νησιά και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με περαιτέρω απομάκρυνση από την Τουρκία.

Με εξαίρεση, λοιπόν, την Τουρκία, οι κρατήσεις σημειώνουν αύξηση 7% συνολικά σε σχέση με πέρυσι, με τη Γερμανία να έχει αύξηση 8% και τις σκανδιναβικές χώρες 9%.

Κοιτάζοντας μπροστά, η TUI, αναφέρει στην ανακοίνωσή της: «Το ισορροπημένο χαρτοφυλάκιό μας για αγορές και προορισμούς, η επικέντρωση στα δικά μας ξενοδοχεία και στον τομέα της κρουαζιέρας και ο ισχυρός ισολογισμός μας, μας τοποθετούν σε θέση ισχύος, παρά τις επιπτώσεις των μακροοικονομικών και γεωπολιτικών προκλήσεων σε ορισμένες πηγές αγορών και προορισμούς».

Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στην Ευρώπη αναμένει να επιτευχθεί μια αύξηση 10% στα ετήσια έσοδά του για το οικονομικό έτος 2016-17.

tuiflyΌσον αφορά το χειμερινό του πρόγραμμα 2016-17 έχει ήδη πωληθεί κατά 97%, με βελτιωμένη απόδοση εσόδων από το Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω της αύξησης των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων και της κρουαζιέρας, καθώς και της αύξησης της ζήτησης για τους Κανάριους Νήσους, την ηπειρωτική Ισπανία και το Πράσινο Ακρωτήριο, που αντιστάθμισε τη μείωση της ζήτησης για την Τουρκία και την Αίγυπτο, ιδίως από τις Σκανδιναβικές χώρες.

Το ποσοστό των χειμερινών κρατήσεων, άμεσων και online, ήταν αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα, στο 73% και κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες στο 46%, αντίστοιχα.

Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της TUI, Friedrich Joussen είπε: «Ο χειμώνας 2016-17 κλείνει όπως αναμενόταν, με μια καλή απόδοση στα ξενοδοχεία και στα θέρετρα, στην κρουαζιέρα και στην αύξηση των εσόδων από αγορές-πηγές, μέσω άμεσων ή online κρατήσεων.

Σε γενικές γραμμές, το καλοκαίρι του 2017 παραμένει σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, με σχεδόν το ήμισυ του προγράμματος να έχει πωληθεί».

Και πρόσθεσε: «Προχωράμε στην εξέλιξή μας ως την κορυφαία ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση του κόσμου που επικεντρώνεται στα δικά της ξενοδοχεία,, που χρηματοδοτείται από ισχυρές ταμειακές ροές και τα έσοδα από τις πωλήσεις του ομίλου Hotelbeds και Travelopia, δημιουργώντας μια πιο ανταγωνιστική και λιγότερο εποχιακή επιχείρηση μακροπρόθεσμα. Ως εκ τούτου, επαναλαμβάνουμε την κατεύθυνσή μας, για τουλάχιστον 10% αύξηση στα υποκείμενα EBITA για το 2016/17».

money-tourism.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ