Ατάκτως Ερριμμένα

Και οι υποδομές;

2022 και με τη χώρα μας σε πρωταγωνιστικό ρόλο, προανήγγειλε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Όμως βασική προϋπόθεση για την ανάληψη πρωταγωνιστικού ρόλου των ελληνικών προορισμών στην παγκόσμια βιομηχανία της κρουαζιέρας είναι η αναβάθμιση των υποδομών. Τι έχει γίνει στον τομέα αυτό; Ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων αντιθέτως προς τα αναμενόμενα (είπε) πως εντοπίζονται αδυναμίες που αφορούν τις ανεπαρκείς υποδομές για την υποδοχή των πλοίων με εξυπηρέτηση των επιβατών και το κατακερματισμένο λιμενικό σύστημα με τις διάφορες μορφές διοίκησης των λιμανιών. Σήμερα (πρόσθεσε) τα κρουαζιερόπλοια μπορούν να προσεγγίσουν περίπου 47-50 ελληνικά λιμάνια, εκ των οποίων ελάχιστα έχουν τις αναγκαίες υποδομές για να υποδεχθούν και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες ακόμη και κρουζιερόπλοιων μεσαίου μεγέθους. για να εισπράξουν τα μέγιστα οφέλη από την κρουαζιέρα. Και κατέληξε «…το λιμάνι πρέπει να έχει τις ίδιες υποδομές με ένα αεροδρόμιο, κάτι που δε συμβαίνει». Ταξιδιωτικοί και ναυτικοί πράκτορες, αιρετοί άρχοντες, επιχειρηματίες και άλλοι επαγγελματίες που ασχολούνται εδώ και χρόνια με την εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Κρουαζιέρας συμφωνούν πως η επιτυχία μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε εφιάλτη, αν η διαχείριση των τουριστικών ροών και οι προσφερόμενες υποδομές δεν ανέλθουν σε τέτοια επίπεδα που θα καταφέρουν να ικανοποιήσουν τους απαιτητικούς τουρίστες που σήμερα επιλέγουν την Ελλάδα ως προορισμό, αλλά αύριο ενδέχεται να αναζητήσουν κάτι άλλο.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου