ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα εφτά «μυστικά» για τη ρύθμιση των χρεών στην εφορία

news room 1 λεπτό ανάγνωση
Δημόσιο χρέη
Μέγεθος γραμμάτων

Μια «βροχή» από φό­ρους κα­λού­νται να πλη­ρώ­σουν μέχρι το τέλος του έτους οι φο­ρο­λο­γού­με­νοι. Μέχρι την Πέμ­πτη θα πρέ­πει να πλη­ρώ­σουν την τρίτη δόση του ΕΝΦΙΑ και την τρίτη και τε­λευ­ταία δόση του φόρου ει­σο­δή­μα­τος ενώ τον Δε­κέμ­βριο ακο­λου­θούν τα τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας που η πλη­ρω­μή τους συ­μπί­πτει χρο­νι­κά με την τέ­ταρ­τη δόση του ΕΝΦΙΑ.

Πολ­λοί δεν θα κα­τα­φέ­ρουν να αντα­πο­κρι­θούν στις φο­ρο­λο­γι­κές τους υπο­χρε­ώ­σεις και είτε θα αφή­σουν απλή­ρω­τους τους φό­ρους που τους έχουν βε­βαιω­θεί είτε θα επι­λέ­ξουν να υπα­χθούν στη ρύθ­μι­ση των 12 δό­σε­ων. Η αί­τη­ση για την υπα­γω­γή στη ρύθ­μι­ση υπο­βάλ­λε­ται ηλε­κτρο­νι­κά στην ηλε­κτρο­νι­κή διεύ­θυν­ση της Ανε­ξάρ­τη­της Αρχής Δη­μο­σί­ων Εσό­δων (www.aade.gr) με την προ­ϋ­πό­θε­ση ότι η οφει­λή έχει κα­τα­στεί λη­ξι­πρό­θε­σμη.

Για όσους επι­λέ­ξουν τη δεύ­τε­ρη λύση η Ανε­ξάρ­τη­τη Αρχή Δη­μο­σί­ων Εσό­δων απα­ντά­ει στις επτά πιο συ­χνές ερω­τή­σεις των φο­ρο­λο­γού­με­νων:

Με ποια σειρά να κάνω τις αι­τή­σεις ρύθ­μι­σης Ρ2 που αφο­ρούν δια­φο­ρε­τι­κό αριθ­μό δό­σε­ων;

Στη Ρ2 υπάρ­χει η λίστα «Επι­λο­γή Ρύθ­μι­σης» α) Έως 24 δό­σεις και β) Έως 12 δό­σεις.

Επι­λέ­γο­ντας πρό­γραμ­μα ρύθ­μι­σης έως 24 δό­σεις μπο­ρεί­τε να ρυθ­μί­σε­τε οφει­λές που προ­έρ­χο­νται μόνο από έκτα­κτη αιτία.

Υπο­βάλ­λε­τε την αί­τη­ση στο TAXISnet και πλη­ρώ­νε­τε την πρώτη δόση με την Ταυ­τό­τη­τα Ρυθ­μι­σμέ­νης Οφει­λής (Τ.Ρ.Ο.) στην τρά­πε­ζα. Όταν η κα­τά­στα­ση της «Ρ2 –24δό­σεις» γίνει «Επι­κυ­ρω­μέ­νη» και εφό­σον υπάρ­χουν κι άλλες οφει­λές που δεν εντάσ­σο­νται στην πα­ρα­πά­νω πε­ρί­πτω­ση, επι­λέ­γε­τε τη ρύθ­μι­ση «Ρ2 –12 δό­σεις» και υπο­βάλ­λε­τε την αί­τη­ση για αυτές (στη ρύθ­μι­ση «Ρ2 –12 δό­σεις» εμ­φα­νί­ζο­νται όλες οι οφει­λές που δεν έχουν ρυθ­μι­στεί με την προη­γού­με­νη ρύθ­μι­ση).

Πού πλη­ρώ­νω τη δόση της ρύθ­μι­σής μου;

Η πρώτη δόση πλη­ρώ­νε­ται στην Τρά­πε­ζα, εντός 3 ερ­γά­σι­μων ημε­ρών, με την Ταυ­τό­τη­τα Ρυθ­μι­σμέ­νης Οφει­λής (Τ.Ρ.Ο.). Οι επό­με­νες δό­σεις πλη­ρώ­νο­νται με τον ίδιο τρόπο ή δί­νο­ντας πάγια εντο­λή στην Τρά­πε­ζα. Η πάγια εντο­λή δεν δί­νε­ται αυ­τό­μα­τα με την υπο­βο­λή της αί­τη­σής σας.

Πού μπορώ να βρω την ΤΡΟ (Ταυ­τό­τη­τα Ρυθ­μι­σμέ­νης Οφει­λής);

Από το μενού: Ρυθ­μί­σεις -> 2. Προ­βο­λή Αί­τη­σης επι­λέ­γου­με «Προ­βο­λή Αί­τη­σης». Στα «στοι­χεία ρύθ­μι­σης» εμ­φα­νί­ζε­ται η Τ.Ρ.Ο.

Έχω οφει­λές σε πε­ρισ­σό­τε­ρες από μία Δ.Ο.Υ. Πώς θα ρυθ­μί­σω τα χρέη μου;

Για κάθε Δ.Ο.Υ. πρέ­πει να υπο­βλη­θεί ξε­χω­ρι­στή αί­τη­ση επι­λέ­γο­ντας τη Δ.Ο.Υ. από τη λίστα «Επι­λο­γή Δ.Ο.Υ. οφει­λής». Σε πε­ρί­πτω­ση συγ­χω­νευ­μέ­νων Δ.Ο.Υ., η Δ.Ο.Υ. οφει­λής μπο­ρεί να δια­φέ­ρει από εκεί­νη στην οποία απευ­θύ­νε­ται η Υπεύ­θυ­νη Δή­λω­ση. Στη ρύθ­μι­ση «Ρ2-24 δό­σεις» εμ­φα­νί­ζο­νται μόνο οι Δ.Ο.Υ. που υπάρ­χουν οφει­λές που μπο­ρούν να ρυθ­μι­στούν σε 24 δό­σεις.

Στη ρύθ­μι­ση «Ρ2-12 δό­σεις» ανοί­γο­ντας τη λίστα «Επι­λο­γή Δ.Ο.Υ. οφει­λής» εμ­φα­νί­ζει όλες τις Δ.Ο.Υ. με τις αντί­στοι­χες οφει­λές.

Υπέ­βα­λα την αί­τη­ση και δεν πλή­ρω­σα εντός 3 ερ­γά­σι­μων ημε­ρών. Τι να κάνω;

Αν δεν γίνει η πλη­ρω­μή εντός 3 ερ­γά­σι­μων ημε­ρών τότε υπο­βάλ­λε­τε νέα αί­τη­ση και πλη­ρώ­νε­τε με τη νέα Τ.Ρ.Ο. εντός 3 ερ­γά­σι­μων ημε­ρών στην τρά­πε­ζα.

Ενώ έχω υπο­βάλ­λει τις δη­λώ­σεις φο­ρο­λο­γί­ας ει­σο­δή­μα­τος (Ε1) των τε­λευ­ταί­ων 5 ετών και τις εκ­κα­θα­ρι­στι­κές δη­λώ­σεις Φ.Π.Α. των τε­λευ­ταί­ων 5 ετών καθώς και τις πε­ριο­δι­κές του τρέ­χο­ντος έτους μου εμ­φα­νί­ζει σχε­τι­κό μή­νυ­μα και δεν μπορώ να προ­χω­ρή­σω στη ρύθ­μι­ση.

Σε αυτήν την πε­ρί­πτω­ση εκτυ­πώ­στε το μή­νυ­μα του TAXISnet και απευ­θυν­θεί­τε στην αρ­μό­δια Δ.Ο.Υ.

Τηρώ τη ρύθ­μι­ση των άρ­θρων 1−17 του Ν.4321/2015 ή/και τη ρύθ­μι­ση του άρ­θρου 51 του Ν. 4305/2014 και συγ­χρό­νως έχω νέες οφει­λές βε­βαιω­μέ­νες μετά την ημε­ρο­μη­νία υπα­γω­γής στη ρύθ­μι­ση και με νό­μι­μη προ­θε­σμία κα­τα­βο­λής τους μετά τις 15.12.2015. Τι πρέ­πει να κάνω προ­κει­μέ­νου να μην απο­λε­σθεί η ρύθ­μι­σή μου;

Μπο­ρεί­τε να τις εξο­φλή­σε­τε από 01.01.2017 μέχρι 31.12.2017, εντός δε­κα­πέ­ντε ημε­ρών από την ημε­ρο­μη­νία που κα­θί­στα­νται λη­ξι­πρό­θε­σμες εφό­σον δεν έχει πα­ρέλ­θει εξά­μη­νο από την προη­γού­με­νη κα­θυ­στέ­ρη­ση εξό­φλη­σης και από 01.01.2018 εντός της νό­μι­μης προ­θε­σμί­ας κα­τα­βο­λής τους.

Μπο­ρεί­τε να υπα­γά­γε­τε τις νέες οφει­λές που εμπί­πτουν στο πεδίο του Κώ­δι­κα Φο­ρο­λο­γι­κών Δια­δι­κα­σιών στη ρύθ­μι­ση του άρ­θρου 43 του Ν.4174/2013, σύμ­φω­να με τα ορι­ζό­με­να σε αυτήν, με αί­τη­σή σας εντός της νό­μι­μης προ­θε­σμί­ας κα­τα­βο­λής τους και να εξο­φλή­σε­τε τις τυχόν λοι­πές οφει­λές.

Πηγή newsbeast.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.