Η είσοδος των φορολογουμένων θα γίνεται με την επίδειξη ειδικών καρτών, στις οποίες θα αναγράφεται πως είναι επισκέπτες και τις οποίες θα λαμβάνουν στις εισόδους των ΔΟΥ

Η ελεύθερη είσοδος στις εφορίες καταργείται. Από το φθινόπωρο η είσοδος των φορολογουμένων στις ΔΟΥ, στα τελωνεία και σε όλες τις κτιριακές εγκαταστάσεις της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων εσόδων (ΑΑΔΕ) θα γίνεται μέσω ειδικών καρτών, τις οποίες οι πολίτες θα τις προμηθεύονται από την είσοδο των υπηρεσιών της φορολογικής διοίκησης.

Ήδη η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων προέβη σε δημοσίευση πρόσκλησης υποβολής προσφορών για την προμήθεια 2.400 καρτών για την είσοδο επισκεπτών στις 70 υπηρεσίες – κτίρια της ΑΑΔΕ.

Σύμφωνα με τη σχετική πρόσκληση οι κάρτες θα είναι μεγέθους 9,5Χ7.5 εκατοστών και δύο όψεων. Στην πρόσθια όψη θα αναγράφεται  το εθνόσημο, το λογότυπο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και το όνομα της αντίστοιχης υπηρεσίας για την οποία προορίζεται (π.χ. ΔΟΥ Αμαρουσίου, ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού, κ.α..). Επίσης θα υπάρχει η ένδειξη «Επισκέπτης- Visitor» και αρίθμηση σε διακριτικό σημείο. Στην πίσω όψη της κάρτας θα αναγράφεται η φράση «να επιστραφεί η κάρτα κατά την έξοδο του επισκέπτη». Όλες οι κάρτες θα συνοδεύονται από πλαστική θήκη και κορδέλα λαιμού με μονόχρωμη εκτύπωση (λογότυπο ΑΑΔΕ).

Δεδομένου ότι ο διαγωνισμός για την έκδοση των καρτών θα τρέξει μέσα στο Μάιο εκτιμάται πως οι κάρτες θα διατεθούν στην ΑΑΔΕ πριν από το Σεπτέμβριο, οπότε και θα αλλάξει ο τρόπος εισόδου των φορολογουμένων στις εφορίες

Στόχος της Διοίκησης της ΑΑΔΕ είναι να καταστήσει πιο ελεγχόμενη την είσοδο του κοινού στις εφορίες, κάτι που πλέον είναι πιο εφικτό σε σχέση με το παρελθόν, καθώς έχει μειωθεί αισθητά ο αριθμός των συναλλαγών με την εφορία που απαιτούν τη φυσική παρουσία των φορολογουμένων. Η νέα αυτή διαδικασία αφενός γίνεται για λόγους ασφαλείας, αφετέρου για λόγους που έχουν να κάνουν και με την στατική αποτύπωση των επισκέψεων στις υπηρεσίες της φορολογικής διοίκησης.

Να σημειωθεί πως το Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΑΑΔΕ για το 2019 δίνει έμφαση στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη και στην ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης με τους φορολογούμενους επικεντρώνοντας στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός προγράμματος εκσυγχρονισμού των ΔΟΥ με γνώμονα την εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων με τις φορολογικές υπηρεσίες, αλλά και την εσωτερική της αναβάθμιση, ώστε να βελτιώσει το έργο των υπαλλήλων της σ’ αυτές καθώς και την αποτελεσματικότητά τους.

Στο πλαίσιο αυτό η παρέμβαση αυτή περιλαμβάνει τη βελτίωση των κτιριακών υποδομών, τη βελτίωση των συστημάτων των Υπηρεσιών, την ανανέωση του εξοπλισμού, την επανεξέταση και επαναπροσδιορισμό των λειτουργικών διαδικασιών, καθώς και την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση των εντύπων δηλώσεων με σκοπό την ελαχιστοποίηση της απαιτούμενης φυσικής παρουσίας των φορολογουμένων στις ΔΟΥ.

πηγή ethnos.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ