Τοπικές Ειδήσεις

Εξασφαλισμένη η επιστροφή των πελατών της Thomas Cook από τη Pόδο

Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το τοπίο σχετικά με τον επαναπατρισμό των 1348 συνολικά «εγκλωβισμένων» Βρετανών τουριστών της Thomas Cook στη Ρόδο. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τουριστικοί πράκτορες του νησιού, έλαβαν ενημέρωση από τη Βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Civil Aviation Authority-CAA) ότι οι πτήσεις επαναπατρισμού θα γίνουν τις ημέρες που είχαν αρχικά προγραμματιστεί.

Η Βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει κλείσει τα ίδια slots στο αεροδρόμιο με την Thomas Cook, ακόμη όμως δεν έχει δοθεί καμία συγκεκριμένη πληροφόρηση-οδηγία στα τοπικά ταξιδιωτικά πρακτορεία που θα αναλάβουν να μεταφέρουν τους επισκέπτες από τα ξενοδοχεία που διαμένουν στο αεροδρόμιο.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η CAA έχει μισθώσει αεροσκάφη για να μεταφέρει τους επισκέπτες στη χώρα τους, ενώ το κόστος θα καλυφθεί από το πρόγραμμα “Atol” που διαχειρίζεται η Βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Όσον αφορά στους πελάτες της Thomas Cook που είχαν «κλείσει» μόνο τις πτήσεις τους αλλά όχι και τη διαμονή (τους λεγόμενους flights only), αυτοί καλύπτονται από το “Atol” σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Ακόμα και αν δεν καλύπτονται, οι βρετανικές αρχές έχουν διαμηνύσει ότι θα αναλάβουν το κόστος της πτήσης επιστροφής στη Μ. Βρετανία για τους Βρετανούς τουρίστες που βρίσκονται στο εξωτερικό.
Στο μεταξύ, δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με τους επισκέπτες άλλων εθνικοτήτων.
Παρόλο που η θυγατρική της Thomas Cook, Condor, συνεχίζει κανονικά τις πτήσεις από και προς Γερμανία, φαίνεται ότι όσοι πελάτες έκλεισαν ολοκληρωμένα πακέτα μέσω του πτωχευμένου τουρ οπερέιτορ, δεν μπορούν να επιβιβαστούν στις πτήσεις προς τον προορισμό των διακοπών τους, ενώ μπορούν να επιβιβαστούν κανονικά στην πτήση της επιστροφής.
Σε ανακοίνωση της Condor στο facebook, αναφέρεται ότι οι πελάτες οι οποίοι έκλεισαν πακέτο διακοπών μέσω των Thomas Cook, Neckermann, Oeger Tours, Air Marin και Bucher Reisen δεν μπορούν να ταξιδέψουν στον ταξιδιωτικό τους προορισμό.
Παρόλα αυτά, δημοσίευμα της morgenpost.de φιλοξενεί δηλώσεις της Elena Rudolph που βρίσκεται στη Ρόδο για διακοπές μαζί με την 21χρονη κόρη της, οι οποίες ανησυχούν εάν τελικά πραγματοποιηθεί κανονικά η πτήση επιστροφής τους την Πέμπτη.
«Συγκεκριμένη ενημέρωση δεν είχαμε από την Condor. Θα περιμέναμε έστω ένα SMS”, λέει η Rudolph, η οποία ενημερώνεται για την κατάσταση γύρω από τον αερομεταφορέα διαρκώς, ενώ αναζητά εναλλακτικούς τρόπους για να επιστρέψει στο Αμβούργο. Όπως διαπίστωσε βέβαια το κόστος των εισιτηρίων με την Condor, σε περίπτωση που κληθεί να πληρώσει από την τσέπη της, έχει εκτοξευθεί στα ύψη ενώ οι θέσεις είναι πλέον ελάχιστες!
Σημειώνεται ότι ο Γερμανικός αερομεταφορέας έχει ζητήσει βραχυπρόθεσμο δάνειο από τη γερμανική κυβέρνηση, αίτημα που δεν έχει ακόμη εγκριθεί.
Δεν έχει διευκρινιστεί εάν η τύχη του αιτήματος θα κρίνει και τη συνέχεια των πτήσεων από και προς τη Γερμανία.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου