Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε χθες ο Διευθυντής της Α’ Διεύθυνσης Αστυνομίας Δωδεκανήσου Ταξίαρχος κ. Κωνσταντίνος Σουλιώτης στο Δημαρχείο Μεγίστης, όπου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Ασβέστη Νικόλαο. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την αστυνομία και το νησί.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














