Ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος νοσηλεύεται από το βράδυ της Τετάρτης (21/05) στην καρδιολογική ΜΕΘ του νοσοκομείου Ρόδου, έπειτα από ελαφρύ έμφραγμα του μυοκαρδίου που υπέστη.
Ο σεβασμιότατος βρισκόταν στην Πάτμο και την Τετάρτη ένιωσε αδιαθεσία, όπως μεταδίδει το ermisnews.gr.
Ακολουθεί συντηρητική φαρμακευτική αγωγή και η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται από τους θεράποντες ιατρούς ως καλή και με καλή πρόγνωση.
Πηγή: newsbomb.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















