Αθλητικά

Θετική η παρουσία των οδηγών του Ίκαρου στις Σέρρες

To Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2020 ξεκίνησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από το Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών όπου πραγματοποιήθηκε ένας από τους καλύτερους αγώνες των τελευταίων ετών. Εκατόν είκοσι συμμετοχές, μεγάλο πλήθος θεατών και άψογη προετοιμασία του αγωνιστικού χώρου, συνέθεσαν το σκηνικό για να εξελιχθούν αγώνες υψηλού θεάματος και ανταγωνισμού.

Η ΛΑΜΣ ανέλαβε και πάλι τον πρώτο αγώνα της χρονιάς για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross, χρησιμοποιώντας τις μοναδικές για τα ελληνικά δεδομένα, εγκαταστάσεις του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών. Πραγματοποίησαν έναν αγώνα που αν και δεν μπορούσε να χαρακτηριστεί τέλειος, αλλά το αποτέλεσμα των πολλών συμμετοχών και μάλιστα διεθνών από Τουρκία, Σουηδία, Σκόπια και Βουλγαρία σε συνδυασμό με το θέαμα που προσέφεραν οι αθλητές αλλά και τους πάρα πολλούς θεατές, που παρακολούθησαν τον αγώνα μέχρι και τα τελευταία σκέλη, μας επιτρέπει να μιλάμε για ένα ονειρεμένο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.

Στις δύο «μεγάλες» κατηγορίες του πρωταθλήματος, στην ΜΧ1 και ΜΧ2 συμμετέχουν και οι αναβάτες της Λέσχης Μοτοσυκλέτας Ρόδου «Ίκαρος» που πραγματοποίησαν καλές εμφανίσεις στον πρώτο αγώνα. Ο «απολογισμός» των δύο κατηγοριών μετά την πρεμιέρα στις Σέρρες:

Κατηγορία ΜΧ1
Η κατηγορία γνώρισε πολλές αλλαγές και εξελίξεις κατά την περίοδο της προετοιμασίας με πιο ηχηρή την συνέχιση με Suzuki της αγωνιστικής καριέρας του πολυπρωταθλητή Παναγιώτη Κουζή από την πολυετή συνεργασία του με την Honda. Επίσης ο Νίκος Λυρίου επέστρεψε στην αγωνιστική δράση με ΤΜ ενώ ο Μανώλης Κρητικός επέστρεψε στην Ελλάδα, συμμετέχοντας για πρώτη φορά στην κατηγορία με τα χρώματα της ΚΤΜ. Υπήρχαν όμως και απουσίες με τον Δημήτρη Κοντολέτα να ανακοινώνει το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας λίγες ημέρες πριν τον αγώνα και ο Γιώργος Ηλιόπουλος άφησε την ΜΧ1 για να δοκιμάσει στην ΜΧ2, επιστρέφοντας στην μικρή κατηγορία μετά από πολλά χρόνια. Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, από το Σάββατο ο Παναγιώτης Κουζής έκανε ξεκάθαρους τους σκοπούς του επιβάλλοντας τον ρυθμό του αγώνα, κερδίζοντας μετά από δύο εκκινήσεις(έγινε επανεκκίνηση λόγω τραυματισμού αθλητή) τον προκριματικό αγώνα ενώ κυνήγησε την νίκη και στα δύο σκέλη της Κυριακής. Στο πρώτο σκέλος ο Μανώλης Κρητικός πήρε την εκκίνηση και μετά από μια μικρή μάχη με τον Γιάννη Τουρατζίδη, ο Κουζής έβαλε στόχο τον Κρητικό. Οι δύο οδηγοί οδήγησαν δυνατά ενώ πίσω τους δεν βρισκόντουσαν μακριά ο Τουρατζίδης με τον Ροδίτη Νίκο Λυρίου. Ένα λάθος του Κρητικού επέτρεψε στον Κουζή να τον πλησιάσει και αργότερα κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση. Αν και ο ρυθμός του αγώνα παρέμεινε υψηλός, ο Κουζής κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι και τον τερματισμό. Στο δεύτερο σκέλος ο Κουζής ήταν αυτός που πήρε την πρωτοπορία και με δυνατό του σημείο την πίστα που είχε δυσκολέψει αρκετά καθώς υπερτερεί σε αυτές τις συνθήκες, ο πολυπρωταθλητής κατάφερε να πάρει και αυτό το σκέλος κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ο Μανώλης Κρητικός 2-2 προσπάθησε και σε αυτό το σκέλος να ακολουθήσει τον Κουζή όμως αρκέστηκε στην δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε σε σκέλος και σύνολο. Ο περσινός πρωταθλητής Γ.Τουρατζίδης 3-3 στους πρώτους γύρους βρισκόταν κοντά στην μάχη για την πρώτη θέση όμως και στα δύο σκέλη αναγκάστηκε να αγωνιστεί από ένα σημείο και μετά χωρίς γυαλιά κάτι που σίγουρα επηρέασε την απόδοση του στο τέλος του αγώνα, τερματίζοντας στην τρίτη θέση των Σερρών. Με μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτα(300cc) αγωνίστηκε ο Νίκος Λυρίου 4-4 κάτι που επηρέασε την επίδοση του στο πρώτο σκέλος της γρήγορης πίστας των Σερρών. Ωστόσο κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση και στο τελευταίο σκέλος της ημέρας όπου η πίστα είχε δυσκολέψει αρκετά πίεσε και βρέθηκε ακόμα και στην τρίτη θέση. Ένα λάθος του όμως τον έριξε ξανά στην τέταρτη θέση στη οποία τερμάτισε σε σκέλος και σύνολο. Φανερά εκτός καλού εαυτού μετά από ένα άτυχο συμβάν στο σπίτι του στην Κω, αλλά και με ατυχίες στα δύο σκέλη του αγώνα ο Άρης Τσαρνάς του Ίκαρου 5-6 το πάλεψε και μετά από την πτώση του στην εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος κατάφερε να μπει στην πρώτη εξάδα ξεκινώντας από τελευταίος. Τερμάτισε στην πέμπτη θέση με τον Βασίλη Ζαχαρίου 8-7 να συμπληρώνει την πρώτη εξάδα επιστρέφοντας στους αγώνες μετά από αρκετά χρόνια.

Κατηγορία ΜΧ2
Την περσινή σεζόν ο Φραγκίσκος Ζούνης του Ίκαρου είχε δείξει ότι μπορεί να πετύχει νίκες στην κατηγορία. Κέρδισε σκέλη αλλά ποτέ κάποιον αγώνα, κυρίως λόγω των πολλών του ατυχιών της περσινής σεζόν. Στις Σέρρες ήρθε αποφασισμένος να αλλάξει την περσινή του πορεία και από το Σάββατο έδωσε τον ρυθμό στην κατηγορία. Κέρδισε το προκριματικό σκέλος, και με δύο καλές εκκινήσεις δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την πρωτοπορία και στα δύο σκέλη. Πίσω του επικρατούσε χαμός με πολλούς οδηγούς να διεκδικούν μια θέση στην πρώτη τριάδα, ανάμεσα τους και ο περσινός πρωταθλητής Αλέξανδρος Γεωργαντάς που κατάφερε και στα δύο σκέλη να ανέβει μετά από μέτριες εκκινήσεις στην δεύτερη θέση όμως ποτέ δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Ζούνη, αντιμετωπίζοντας και ένα πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με την μοτοσυκλέτα του που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Με δύο νίκες ο Ζούνης πήρε την πρώτη του νίκη στην κατηγορία ξεκινώντας δυνατά την χρονιά όπως και πέρσι. Η άτυχη στιγμή του Ανδρέα Ανδρέου 3-2 στο προκριματικό σκέλος δεν του έδωσε την θέση στην μπάρα που θα επιθυμούσε, όμως ο κατάφερε να βρει τον δρόμο προς την πρώτη τριάδα και τις δύο φορές καταλαμβάνοντας άξια την δεύτερη θέση στον αγώνα. Πολύ καλούς αγώνες πραγματοποίησε ο Αντώνης Σάγμαλης 2-4 δίνοντας μάχες στην πρώτη τριάδα από την αρχή μέχρι το τέλος και στα δύο σκέλη. Ο περσινός πρωταθλητής της ΜΧ2Τ, κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση στο σύνολο της ΜΧ2. (mxin.gr)

Οι δηλώσεις των αναβατών του Ίκαρου:

Φραγκίσκος Ζούνης: «Μετά τον πρώτο αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος στις Σέρρες, κατάφερα να πάρω την πρώτη μου νίκη σε αγώνα παίρνοντας δύο πολύ καλές εκκινήσεις και κρατώντας έναν σταθερό ρυθμό με αποτέλεσμα να πάρω δύο καρό σημαίες στα αντίστοιχα σκέλη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πατέρα μου που είναι πάντα δίπλα μου και τους χορηγούς μου! KTM Racing Design, VGR Team Georgakopoulos, Ατσικνούδας Ελαστικά, Bel-Ray GR, BLB Unisex Barber Lab»
«Πραγματοποίησα το ιδανικό ξεκίνημα. Ήμουν πρώτος στον προκριματικό και έκανα εξαιρετικές εκκινήσεις και στα δύο σκέλη. Με σύμμαχο την ομάδα μου και την KTM 250 SX-F κατέκτησα δύο πρώτες θέσεις. Είμαστε στραμμένοι πλέον στον επόμενο αγώνα στα Τρίκαλα όπου θα προσπαθήσω να μείνω στην κορυφή»
«Στην επιστροφή μου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MX τερμάτισα και στα δύο σκέλη δεύτερος και στην ίδια θέση της γενικής. Είμαι σίγουρος πως στους επόμενους αγώνες θα πάω πολύ καλύτερα, αφού η μοτοσυκλέτα μου, KTM 450 SX-F, έχει απεριόριστες δυνατότητες. Τα λέμε Τρίκαλα σε τρεις εβδομάδες. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν».

Νίκος Λυρίου: «Πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας του Π.Π Μοtocross στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών όπου με τερματισμούς 4-4, τερμάτισα 4ος overall. Ήταν ένα μεγάλο τεστ για εμένα και την ομάδα μου, καθώς επιλέξαμε να αγωνιστούμε με την ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα 300 κυβικών της @tmracingofficialpage και φύγαμε από τον αγώνα ικανοποιημένοι πραγματοποιώντας ένα δυνατό 2ο σκέλος. Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας και πράγματα να βελτιώσουμε καθώς είδαμε τι χρειαζόμαστε, αλλά η σκληρή δουλειά συνεχίζεται. Ραντεβού στα Τρίκαλα στις 7-8 Μαρτίου (Ας ευχηθούμε όλοι για τον συναθλητή μας Θ. Άρβαλη #933 που είχε μια άσχημη πτώση στον αγώνα κατάταξης να αναρρώσει γρήγορα)
Ευχαριστώ πολύ τους χορηγούς μου και όλα τα άτομα που στέκονται δίπλα μου.. #thefamily_motorsport, #lirioumotoshop_rodos, #christinacleaning, #slutboardshop_crew, #barberrules, #kousathanas_photography, #herbalife24, #fitnessweek, #life4fit, #vgrteam, #dbarous, #gtmoto, #bigballsmx»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου