Ατάκτως Ερριμμένα

Η Black εβδομάδα (μας)

Στον ρυθμό της Black Friday ζει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το λιανεμπόριο και οι καταναλωτές στην Ελλάδα, καθώς η ημέρα των μεγάλων προσφορών, αποτελεί πλέον θεσμό. Ο λόγος, βεβαίως, που στην Ελλάδα καθιερώθηκε η Black Friday εν μέσω κρίσης συνδέεται άμεσα ακριβώς με αυτήν, καθώς στον συγκεκριμένο θεσμό βρίσκει απόλυτη εφαρμογή η φράση «πενία τέχνας κατεργάζεται». Και όπως πάντα υπερβολικοί, την φέραμε στα μέτρα μας επεκτείνοντάς την. Έτσι από το τριήμερο πέρυσι φέτος φτάσαμε στην εβδομάδα. Το θέμα είναι να δούμε αν  η Black Friday, τα Black τριήμερα και… εβδομάδα στην Ελλάδα είναι αποδοτικά σε μία εποχή βαθιάς καταναλωτικής ύφεσης. Οι έμποροι φαίνονται επιφυλακτικοί όσο και οι καταναλωτές οι οποίοι βλέπουν σε πολλές των περιπτώσεων δήθεν προσφορές  και ρευστοποίηση του stock των καταστημάτων με λίγους τυχερούς να προλαβαίνουν πραγματικές ευκαιρίες, αφού οι επιχειρήσεις δικαιούνται με βάση τη νομοθεσία μόνο των 50% των κωδικών, που διαθέτουν στο κατάστημά τους, να τους προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου