Ειδήσεις

Ηρθη η «παρεξήγηση» μεταξύ Δήμου Ρόδου και εργολάβων

Η αντιμετώπιση του προβλήματος που ανέκυψε με τις πληρωμές των εργολάβων  ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Δήμο  Ρόδου χθες υπό την προεδρία του δημάρχου κ. Φώτη Χατζηδιάκου.
Στην σύσκεψη  εκτός από τον δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο,  συμμετείχαν  οι αντιδήμαρχοι Οικονομικών κ.κ. Γιάννης Περδίκης και Τεχνικών Υπηρεσιών Δώρος Κωνσταντίνου και εκπρόσωποι των τεχνικών εταιρειών που  συνεργάζονται με το Δήμο  Ρόδου.
Μετά το πέρας της σύσκεψης ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Γιάννης Περδίκης δήλωσε πως λύθηκε η  παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί για τον τρόπο  εξόφλησης  των υποχρεώσεων προς τους εργολάβους.
«Πριν λίγες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας ανακοίνωση για το θέμα που ανέκυψε.  Στη σύσκεψη τόνισα πως ουδείς από τους εργολάβους ήρθε στο γραφείο μου για να κάνει  παράπονο για τις πληρωμές.  Με βάση τα στοιχεία μου απέδειξα πως δεν υπάρχει ένταλμα που να μην έχει εξοφληθεί, ξεκαθάρισα πως οι πληρωμές πάσης φύσεως θα γίνονται κάθε Δευτέρα. Για έργα χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ ή άλλα προγράμματα οι πληρωμές γίνονται σε τρεις ημέρες το περισσότερο. Θύμισα στους συμμετέχοντες στη συζήτηση πως υπήρξαν   και περιπτώσεις που τα χρήματα δόθηκαν αυθημερόν», δήλωσε ο κ. Γιάννης Περδίκης και πρόσθεσε πως μετά από το διάλογο που αναπτύχθηκε  λύθηκε  η παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί.
Ο  αντιδήμαρχος δήλωσε ακόμα πως στη σύσκεψη  έγινε συζήτηση για την υλοποίηση των έργων και για τη βελτίωση της  λειτουργίας των υπηρεσιών.
«Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτε με τους εργολάβους. Και εμείς θέλουμε να λαμβάνουν τα χρήματά τους γρήγορα, καθώς δεν διευκολύνονται από τις τράπεζες. Όλοι περιμένουν να πληρωθούν από το Δήμο. Τακτοποιούμε  τις υποχρεώσεις   που έχουμε  έγκαιρα. Στόχος μας είναι να πληρώνουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και τις υποχρεώσεις που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες. Οι τρέχουσες υποχρεώσεις καλύπτονται άμεσα. Προσπαθούμε να βελτιώσουμε  και τη λειτουργία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.  Θέλουμε να γίνονται όλα γρήγορα και να μην  υπάρχουν καθυστερήσεις.  Να μην ξεχνάμε ότι όλα τα εντάλματα ελέγχονται από τον επίτροπο. Η συζήτηση πάντως  ήταν εποικοδομητική. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι όλοι όσοι συμμετείχαν στη συνάντηση έφυγαν από το Δημαρχείο  χαμογελαστοί», δήλωσε ο κ. Γιάννης Περδίκης.
Σύμφωνα εξάλλου με κοινή ανακοίνωση των εργοληπτικών επιχειρήσεων ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΣΕΔΕ και ΣΑΤΕ, στη σύσκεψη αποφασίσθηκαν και τα ακόλουθα:
• Δημιουργία οδικού χάρτη που θα καθορίζει τα προαπαιτούμενα στοιχεία για την έναρξη, εκτέλεση και πληρωμή των έργων.
• Συντόμευση του χρονικού διαστήματος που υπάρχει  από την έκδοση του ΧΕΠ (Χρηματικού Εντάλματος Πληρωμής) ως την πληρωμή αυτού από το Ταμείο και ορισμός του διαστήματος αυτού εντός 5 ημερών.
• Πληρωμή των ενταλμάτων που αφορούν χρηματοδούμενα έργα και δεν προέρχονται από ίδιους πόρους του Δήμου σε καθημερινή βάση.
• Εγκριση από την Οικονομική επιτροπή ακόμα και εκτός ημερήσιας διάταξης των θεμάτων που αφορούν αναλήψεις δαπανών και εγκρίσεις πιστώσεων.
Εν κατακλείδι, στην ανακοίνωση, αναφέρεται:
«Μετά τα ανωτέρω και με γμώμονα την καλή συνεργασία που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών, οι εργοληπτικές επιχειρήσεις άρουν την αποχή τους από την συμμετοχή στους διαγωνισμούς που διεξάγει ο Δήμος Ρόδου ευελπιστώντας ότι θα συνεχιστεί το κλίμα συνεργασίας και θα υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις που ανέλαβε η Δημοτική Αρχή κατά την πραγματοποίηση της συνάντησης».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου