Ειδήσεις

ΝΔ: Η κυβέρνηση οδηγεί και την Αυτοδιοίκηση σε στάση πληρωμών

Νέα Δημοκρατία 3

Επίθεση στην κυβέρνηση για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία προτίθεται να χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμα των Ταμείων και των Δήμων εξαπολύει με ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία, κάνοντας λόγο για «αφαίμαξη ακόμη και των Ταμείων των Δήμων και Περιφερειών και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, για να καλύψει και σχετικές προηγούμενες αποφάσεις της Περιφέρειας Αττικής».

«Είναι πλέον πασιφανές ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ , παρά τις κατά καιρούς διακηρύξεις της περί ανεξάρτητης και ακηδεμόνευτης αυτοδιοίκησης, δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο θεωρώντας την Αυτοδιοίκηση τιμάριο της Κεντρικής Διοίκησης», αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει:

«Η  απόφαση αυτή θέτει σε σοβαρό κίνδυνο την δυνατότητα της αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού  να ανταποκριθεί σε βασικές υπηρεσίες προς τους Πολίτες. Με την απόφαση αυτή η Κυβέρνηση οδηγεί  και την Αυτοδιοίκηση σε στάση πληρωμών».

«Με όλα αυτά αναρωτιόμαστε ποια θα είναι η επόμενη πράξη νομοθετικού περιεχομένου για την Αυτοδιοίκηση;», καταλήγει.

kathimerini.gr

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.