Με Παπαδόπουλο και Παραστατίδου το πρώτο καμπ της χρονιάς
Το 1ο βιωματικό προπονητικό καμπ της χρονιάς αφορούσε τα σπριντ και έλαβε χώρα στο κλειστό του Άγιο Κοσμά στις 3-5 Ιανουαρίου, με τη συμμετοχή αθλητών-τριών των προεθνικών ομάδων και κατηγορίας ...

.gif)














