Με εγκαρδιότητα μας υποδέχθηκαν ο Αστυνομικός Διευθυντής Ρόδου κ. Καζαμίας Εμμανουήλ και ο Διοικητής της Τροχαίας Ρόδου κ. Παπαδάκης Εμμανουήλ.
Είχαμε μια ενημερωτική και πολύ εποικοδομητική συζήτηση και με τους δύο.
Τους ευχηθήκαμε καλή δύναμη και επιτυχίες στο πολύ σημαντικό έργο που ήδη επιτελούν.
Ο πρόεδρος
της ΔΗΜ.Τ.Ο ΝΔ ΡΟΔΟΥ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΡΦΑΡΑΣ
![]()
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














