Η διαμόρφωση στρατηγικής για την ενίσχυση της τουριστικής προβολής των νησιών της Κω και της Λέσβου στις διεθνείς αγορές ήταν ο σκοπός επίσκεψης που πραγματοποίησαν στα δύο νησιά ο γενικός γραμματέας Τουρισμού κ. Γεράσιμος Ζαχαράτος και η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κυρία Ελισάβετ Χατζηνικολάου. Σε συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή τοπικών, υπηρεσιακών, και πολιτικών παραγόντων, εξετάστηκαν τα όσα αφορούν την εισροή μεταναστών και τρόποι επίλυσης ζητημάτων που έχουν ανακύψει.

Αποφασίστηκε για κάθε νησί να συσταθεί ομάδα εργασίας με τη συμμετοχή παραγόντων από τα νησιά, προκειμένου σε άμεση συνεργασία με τον ΕΟΤ, αρμόδιο για την τουριστική προβολή της χώρας και με τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού, να εξειδικευθούν δράσεις και πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας των νησιών.
Το έργο των ομάδων εργασίας θα εστιάσει στη στήριξη της συμμετοχής των νησιών σε διεθνείς εκθέσεις, τη βελτιωμένη παρουσία τους στις τουριστικές αγορές τους, την προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους και γενικότερα σε δράσεις προώθησης και προβολής τους ως τουριστικών προορισμών.

Η στρατηγική του ΕΟΤ προκαλεί το ενδιαφέρον φοιτητών του UCLA

Εν τω μεταξύ, η διαχείριση της κρίσης του περασμένου Ιουλίου από τον ΕΟΤ, καθώς και η επιτυχημένη παρουσία της χώρας στο εξωτερικό προκάλεσαν το ενδιαφέρον ομάδας 43 φοιτητών του Πανεπιστημίου UCLA της Καλιφόρνιας και των καθηγητών τους, με τους οποίους συναντήθηκε πρόσφατα η πρόεδρος του ΕΟΤ.

Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΕΟΤ για την περαιτέρω προσέγγιση της αγοράς της Αμερικής, με στόχο να ενημερωθούν εξειδικευμένοι opinion leaders, αλλά και πανεπιστήμια-στόχοι για την επικοινωνιακή πολιτική του ΕΟΤ, τα οποία διαθέτουν ισχυρά τμήματα μάρκετινγκ.

Η προϊσταμένη του Τμήματος Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων του ΕΟΤ κυρία Ελένη Μητράκη έκανε εκτενή αναφορά στην ελληνική τουριστική προσφορά και τα επιμέρους θεματικά προϊόντα του ελληνικού τουρισμού, στα μεγέθη του, στις κατευθύνσεις περαιτέρω ανάπτυξης και στη στρατηγική και τα μέσα με τα οποία προωθείται η χώρα στη διεθνή τουριστική αγορά.

Αρκετοί από τους φοιτητές εργάζονται ήδη, ως στελέχη σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται και στον χώρο του τουρισμού και έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, τη δυνατότητα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, καθώς και τις προοπτικές προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, αλλά και ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού.

Από την πλευρά της η πρόεδρος του ΕΟΤ τόνισε ότι η χώρα αντεπεξήλθε εξαιρετικά στις δύσκολες συνθήκες που διαμορφώθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, διατηρώντας και αυξάνοντας τις τουριστικές ροές της.

ΒΗΜΑ

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ