Ρεπορτάζ

Συνεχίζεται ο σάλος για το «κανόνι» του Natalie Tours

Συνεχίζεται ο σάλος που έχει ξεσπάσει στην Ρωσία με το «κανόνι» του τουρ οπερέιτορ Natalie Tours που άφησε πίσω του οφειλές εκατοντάδων εκατομμυρίων ρουβλίων.
Τα ρωσικά ΜΜΕ φιλοξενούν εκτεταμένα ρεπορτάζ από τις εξελίξεις, καθώς ο πρόεδρος του Natalie Tours Βλαντιμίρ Βαραβιόφ, έσπευσε με δηλώσεις του να διαψεύσει τις πληροφορίες σχετικά με την αναστολή των δραστηριοτήτων της εταιρείας, που εμφανίζονται στην κεντρική ιστοσελίδα της.
Ο Βλαντιμίρ Βαραβιόφ δήλωσε σχετικά στο Interfax: «Οι πληροφορίες που εμφανίσθηκαν για αναστολή δραστηριοτήτων της εταιρείας Natalie Tours είναι λάθος. Εμείς ανακοινώσαμε στις αρχές Ιουλίου, την αναστολή των πωλήσεων και την επανάληψή τους, από την 1η Οκτωβρίου 2018. Τίποτα καινούργιο δεν έχει συμβεί», ζητώντας να μην παραπλανώνται οι τουρίστες.
Στις 4 Ιουλίου, ο κ. Βαραβιόφ ανακοίνωσε ότι ακυρώθηκαν όλες οι εκδρομές των πελατών της εταιρείας πριν από τις 30 Σεπτεμβρίου. Στις 20 Ιουλίου, ο εισαγγελέας της Μόσχας άρχισε να ελέγχει τον τουρ οπερέιτορ Natalie Tours. Η Ρωσική Ένωση Τουριστικής Βιομηχανίας δήλωσε ότι η εταιρεία κατηγορείται ότι αγνοεί αιτήματα πελατών για επιστροφή χρημάτων. Το γραφείο του εισαγγελέα παρέδωσε τα αποτελέσματα της έρευνας για να κινήσει την ποινική διαδικασία.
Πάντως, πολλοί πελάτες έχουν ήδη προβεί σε καταγγελίες επωνύμως στην Ρωσική Ένωση Τουριστικής Βιομηχανίας λέγοντας πως η εταιρεία δεν έχει ξεκαθαρίσει μέχρι σήμερα πότε θα δώσει αποζημιώσεις καθώς, αφενός έχασαν τις διακοπές τους και αφετέρου, ζητούν τα χρήματά τους πίσω.

Ελάχιστες απώλειες
σε Ρόδο και Κω
Όσον αφορά την δική μας περιοχή, η Ρόδος και η Κως δεν καταγράφουν απώλειες από το «κανόνι» του τουρ οπερέιτορ Natalie Tours. Οι ακυρώσεις αφορούσαν κυρίως την Κρήτη και ειδικότερα το Ηράκλειο.
Όπως έγραψε η «δ» η εταιρεία Natalie Tours αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα τα τελευταία τρία χρόνια τα οποία όμως είχαν αντιληφθεί οι άνθρωποι του Τουρισμού στην περιοχή μας κι έλαβαν τα μέτρα τους.
«Το Natalie Tours είχε πολλά προβλήματα τα τελευταία τρία περίπου χρόνια. Δεν υπέγραφε καν συμβόλαια απ’ ευθείας με τα ξενοδοχεία. Ήταν γνωστό στην τοπική αγορά και στους ανθρώπους που ασχολούνταν με τον τουρισμό γι αυτό και δεν σημειώθηκαν απώλειες. Θα έλεγα ότι τα προβλήματα είναι αμελητέα. Ειδικά οι δύο συνεργάτες που είχε στην Ρόδο απέφευγαν να κάνουν απ ευθείας συμβόλαια» δήλωσε στην «δ» ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργος Ματσίγκος.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο γνωστός τουριστικός πράκτορας κ. Γιάννης Καμπούρης ο οποίος είχε επί σειράν ετών συνεργασία με το Natalie Tours που τόνισε στην «δ» ότι λόγω των προβλημάτων της εταιρείας, είχε σταματήσει την συνεργασία μαζί του τόσο ο ίδιος όσο και αρκετοί τουριστικοί παράγοντες.
«Έχουν μείνει βέβαια, κάποια χρέη σε ξενοδοχεία αλλά δεν μιλάμε για πολύ μεγάλα ποσά ούτε και για πολλές ακυρώσεις. Ούτως ή άλλως, δεν έχουν πλέον αντιπροσώπους εδώ» όπως είπε.
Να σημειωθεί ακόμη ότι και στο νησί της Κω, οι απώλειες και οι ακυρώσεις είναι ελάχιστες.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου