Με μια επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου Christian Grage, του DER Touristik Hotels & Resorts GmbH, προς τους ξενοδόχους, δημοσιοποιείται η απόφαση του ομίλου να συγχωνεύσει το γνωστό και επιτυχημένο brand lti, στο πρόσφατα αποκτηθέν από τον χρεωκοπημένο Thomas Cook, Sentido, το οποίο θεωρείται πιο αναγνωρίσιμο και πιο «δυνατό».

grageΌπως αναφέρει στην επιστολή ο κ. Grage, που δημοσιεύει αποκλειστικά το money-tourism.gr, προς συνεργάτες ξενοδόχους του μεγάλου γερμανικού tour operator, «…ενημερώνουμε για την παρακάτω στρατηγική συγχώνευση πριν από την κυκλοφορία του στον Tύπο και το κοινό αργότερα αυτήν την εβδομάδα. Με την επιτυχημένη αγορά τoυ brand Sentido νωρίτερα φέτος, περίπου 20 νέοι συνεργάτες ξενοδοχεία Sentido, το καλοκαίρι του 2020, θα λειτουργήσουν υπό την ασφαλή ομπρέλα franchise της DER Touristik Hotels & Resorts», και συμπληρώνει ότι «…διεξάγονται διαπραγματεύσεις για νέα συμβόλαια καθώς μιλάμε με πολλούς υπάρχοντες και πιθανούς νέους συνεργάτες του Sentido, για να αναπτύσσουμε συνεργασίες συνεχώς, στον διεθνή επιχειρηματικό χώρο».

Sören-Hartmann_der_touristik
Ο κ. Sören Hartmann του DER Touristik

Και συνεχίζει: «Ήταν λοιπόν ένα φυσικό επόμενο βήμα η DER Touristik Hotels & Resorts να συγχωνεύσει τις ξενοδοχειακές της μάρκες lti και Sentido. Ως εκ τούτου, για να ενώσει τα «καλύτερα από τους δύο κόσμους», το Sentido θα είναι το νέο εμπορικό σήμα και το προηγούμενο λουλούδι, του οποίου τα φύλλα αντιπροσωπεύουν τις πέντε αισθήσεις, θα συνεχίσει να στέκεται ως το βασικό οπτικό στοιχείο για την υπόσχεση μας για «χαλάρωση για όλες τις αισθήσεις»».

Και κατέληξε: «Η συγχώνευση θα εφαρμοστεί σταδιακά και θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022 το αργότερο, ενώ θα ξεκινήσει από το lti Asterias Beach Resort στη Ρόδο, το οποίο θα είναι Sentido το καλοκαίρι του 2020. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 18 ξενοδοχεία που ελπίζουμε να καλωσορίσουμε σύντομα στην επωνυμία Sentido».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγχώνευση των brands lti και Sentido βασίζεται σε ανάλυση των δύο εμπορικών σημάτων του DER Touristik, η οποία αποκάλυψε αλληλεπικαλύψεις στην ομάδα-στόχο, τη θέση και τον χαρακτήρα τους.

Η αξιολόγηση έδειξε ότι το brand Sentido είναι σταθερά στο μυαλό των πελατών και στις πωλήσεις tvn ταξιδιωτικών πρακτορείων, χάρη στη σημαντικά υψηλότερη αναγνωρισιμότητα του και με την κίνηση αυτή ενώνονται τα καλύτερα στοιχεία και των δύο.

Παράλληλα, σε όλα τα ξενοδοχεία της αλυσίδας, θα υπάρχουν δωμάτια με ειδικά χαρακτηριστικά (fitness με ειδικό εξοπλισμό, μπάρες τοίχου και άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, κ.λπ), καθώς και  ένα τοπικό θεματικό εστιατόριο, είτε ένα Enoteca, ένα μικρό εστιατόριο κρασιού με παραδοσιακή κουζίνα, είτε ένα à la carte εστιατόριο με τοπικές σπεσιαλιτέ.

. πηγή money-tourism.gr

 

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ