Ειδήσεις

Χρεοκόπησε σημαντικός σκανδιναβικός tour operator, με μεγάλο πρόγραμμα στην Ελλάδα

Ένας από τους μεγαλύτερους σκανδιναβικού tour operators, ο TravelCo Nordic, με μεγάλη παρουσία και στις τέσσερις χώρες, χρεοκόπησε. Ο TravelCo Nordic ήταν ο “διάδοχος” του Primera Group, με μια σειρά από brands ανά χώρα και σημαντικό πρόγραμμα στην Ελλάδα.

Ήδη η ιστοσελίδα του είναι ανενεργή, η θυγατρική της στην  Δανία Bravo Tours, κατάφερε να βρει στρατηγικό επενδυτή και συνεχίζει την λειτουργία της, ενώ οι υπόλοιπες θυγατρικές έχουν αναστείλει την λειτουργία τους και βρίσκονται σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή.

Πιο αναλυτικά, η εικόνα έχει ως εξής:

Στην Δανία συνεχίζει την  λειτουργία του το Bravo Tours, όπως και η θυγατρική του Sun Tours Στην Φινλανδία το Matkavekka, έχει αναστείλει την λειτουργία του και βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτή Στην Νορβηγία το Solia, έχει αναστείλει την λειτουργία του και βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτή Στην Σουηδία το Solresor Tours, έχει αναστείλει την λειτουργία του και βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτή

Ειδικά στην Δανία ο TravelCo Nordic, ήταν ο τέταρτος tour operator, πίσω από τους Spies, Apollo και TUI. Σε όλες τις ιστοσελίδες των εταιριών που έχει ανασταλεί η λειτουργία τους, υπάρχει η ακόλουθη ανακοίνωση: “Η εταιρεία πίσω από την Solresor έχει χρεοκοπήσει, πράγμα που σημαίνει ότι οι εργασίες της Solresor έχουν σταματ

Υπάρχουν επί του παρόντος ορισμένοι ενδιαφερόμενοι φορείς για να εξαγοράσουν το Solresor και να συνεχιστεί η λειτουργία του υπό νέα ιδιοκτησία. Ας ελπίσουμε ότι ο Solresor θα έχει σύντομα νέο ιδιοκτήτη. Εάν έχετε ενεργή κράτηση με το Solresor, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Όλες οι οργανωμένες περιηγήσεις για κρατήσεις με την Solresor καλύπτονται επί του παρόντος από το Ταμείο Εγγύησης Ταξιδιού της Δανίας, εάν δεν πραγματοποιούνται. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στον ιστότοπο του Ταμείου Εγγύησης Ταξιδίου: https://www.rejsegarantifonden.dk/forside/”.

Ο όμιλος

Ο όμιλος σύμφωνα με πληροφορίες του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, το 2019 έφερε στην Ελλάδα 52.000 τουρίστες, από τους οποίους το Bravo έφερε 40.000 από την Δανία σε Χανιά, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κω. Ακόμη οι υπόλοιπες εταιρίες είχαν προγράμματα σε Κέρκυρα, Κρήτη και Σαντορίνη. Συνολικά είχε περισσότερους από 300.000 τουρίστες που διακινούσε  σε παραθεριστικούς προορισμούς. Η μητρική εταιρία έκλεισε το 2019 με κύκλο εργασιών 1,4 DKK και με έλλειμμα σχεδόν 200 εκατ. κορωνών Δανίας (26,5 εκατ. €), μεγάλο μέρος του οποίου θα επιβαρύνει το Ταμείο Εγγύησης Ταξιδιών της χώρας, που ανέρχεται συνολικά σε 300 εκατ. κορώνες. Το Ταμείο Εγγύησης Ταξιδιών καλύπτει τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρεοκοπούν και οι απώλειες είναι συνήθως μικρότερες από 20 εκατομμύρια DKK. Το προηγούμενο ρεκόρ προήλθε από την πτώχευση της Calypso World Travel το 1996, η οποία κόστισε στο ταμείο 28 εκατ. DKK. Τα χρήματα του Ταμείου προέρχονται από την ταξιδιωτική βιομηχανία και εάν το ταμείο εξαντληθεί, μπορεί να ληφθεί ένα τραπεζικό δάνειο με κρατική εγγύηση και, στη συνέχεια, οι ίδιες οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να καλύψουν το δάνειο.

Το μήνυμα του Bravo

Στην θέση του Bravo Tours Travelco Nordic, εμφανίζεται πλέον ο Bravo Tours. Ο ιδρυτής του Bravo Peder Hornshøj, ο οποίος συνεχίζει ως CEO και διευθυντής της εταιρείας έγραψε σε μήνυμά του: “Με μια νέα ιδιοκτησία, η Bravo Tours με Δανούς ιδιοκτήτες και τον ιδρυτή της, συνεχίζει την λειτουργία της. Μετά από μια πολύ ταραχώδη περίοδο για τη ταξιδιωτική βιομηχανία της Δανίας και ειδικότερα την Bravo Tours – λόγω της χρεοκοπίας μιας αεροπορικής εταιρείας και της συγχώνευσης άλλων εταιρειών – η Bravo Tours είναι πάλι σε καλή κατάσταση και οικονομικά ισχυρή. Είναι μια μεγάλη χαρά για μένα που καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό χρηματοοικονομικό κύκλο ιδιοκτητών, έτσι ώστε στο μέλλον να μπορούμε επίσης να διασφαλίσουμε τη χαρά των διακοπών για 100.000 Δανούς επισκέπτες, ακριβώς όπως κάναμε για σχεδόν 22 χρόνια. Στις πολύ δύσκολες στιγμές που έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της κρίσης του κορονοϊού, είχαμε μια μεγάλη υποστήριξη από πολλούς πελάτες μας. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορούμε τώρα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας μαζί σας και να έχουμε τη δύναμη να καταβάλουμε περισσότερες προσπάθειες. Οι πελάτες μας πρέπει να περιμένουν το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που είχαν πάντα”.

Πηγή : money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου