Νέο αγώνα για να μην παραχωρηθούν σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια ξεκίνησε η διοίκηση της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Σε ομιλία του χθες το μεσημέρι στο Εργατικό Κέντρο ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ κ. Βασίλης Αλεβιζόπουλος τόνισε πως ουσιαστικά δημιουργείται κίνημα κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων.
Όπως τόνισε είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσει και η συλλογή υπογραφών από κατοίκους και φορείς του νησιού που δεν συμφωνούν με την παραχώρηση των αεροδρομίων σε ιδιώτες.
Την ομιλία παρακολούθησαν η υποψήφια βουλευτής της Λαϊκής Ενότητας κ. Ευαγγελία Παναή, ο υποψήφιος βουλευτής του ΕΠΑΜ κ. Μ. Βασιλογιώργης, ο γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΚΚΕ και υποψήφιος βουλευτής κ. Τάκης Πότσος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Δωδεκανήσου κ. Παναγιώτης Τοκούζης, ο πρόεδρος του Τοπικού Συλλόγου Εργαζομένων στην ΥΠΑ κ. Φώτης Λουλουδάκης και στελέχη του ΕΚΡ.
Την εκδήλωση διοργάνωσε η διοίκηση του Τοπικού Συλλόγου Εργαζομένων στην ΥΠΑ.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος ήταν ιδιαίτερα επικριτικός με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που δεν έδωσαν το παρών στην εκδήλωση.
«Φέτος είχαμε αύξηση 12% της κίνησης σε όλα τα αεροδρόμια. Η ΥΠΑ εισέπραττε 40- 50 εκατομμύρια το μήνα, τα απέδιδε στο υπουργείο Οικονομικών και ελάμβανε 500.000 ευρώ. Από τον κρατικό προϋπολογισμό η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας φέτος ήταν να λάβει 55 εκατομμύρια ευρώ για να τακτοποιήσει υποχρεώσεις. Στις 20 Ιανουαρίου δόθηκε εντολή να «κλειδωθούν» οι πόροι και να μην χορηγηθεί ούτε ένα ευρώ. Χωρίς χρήματα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προσπάθησε να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Ας βρεθεί ένας πολιτικός να με διαψεύσει για αυτά που λέω», είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος και πρόσθεσε πως η διοίκηση της ΟΣΥΠΑ έχει προσφύγει στον Άρειο Πάγο και ξεκίνησαν ήδη ανακρίσεις.
«Θα ασχοληθεί με την υπόθεσή μας ειδικός ανακριτής γιατί προέκυψε πως φέρουν ευθύνες κάποια πολιτικά πρόσωπα. Πρέπει να γνωρίζουν κάποια πράγματα οι πολίτες για να μην καταδικάζουν την ΥΠΑ. Το 2014 και από τις αρχές του 2015 μέχρι τώρα το ελληνικό δημόσιο, έχει εισπράξει 900 εκατομμύρια από την ΥΠΑ. Επιχορήγησαν με 400 εκατομμύρια την υπηρεσία και τα υπόλοιπα δόθηκαν για την αποπληρωμή του χρέους της χώρας. Δεν έχουν συνεργεία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Δήμος Ρόδου για να κάνουν επισκευές στο αεροδρόμιο; Στον αερολιμένα δεν υπάρχουν εργαζόμενοι για να κάνουν τις συγκεκριμένες εργασίες. Αγοράζουμε πρώτες ύλες και δεν μπορούμε να εξοφλήσουμε τους προμηθευτές. Δεν φταίμε εμείς αλλά το υπουργείο Οικονομικών που παίρνει τα χρήματα από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Εμείς είμαστε ξεκάθαροι και προσφύγαμε στη δικαιοσύνη. Ζητούμε να συστρατευθούν όλοι να δώσουν τον αγώνα για να μην παραχωρηθούν σε ιδιώτες τα αεροδρόμια. Ουσιαστικά θα πρέπει να συγκροτηθεί ένα κίνημα», δήλωσε ο κ. Αλεβιζόπουλος και πρόσθεσε πως δεν θα δημιουργηθεί ανάπτυξη αν παραχωρηθούν σε ιδιώτες τα αεροδρόμια.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ αναφέρθηκε και στους εκπροσώπους των φορέων και συλλόγων που απουσίαζαν από την εκδήλωση.
«Που είναι ο Δικηγορικός Σύλλογος Ρόδου και τα τμήματα των Επιμελητηρίων για να συμβάλουν στην προσπάθειά μας; Δεν πρέπει να κλείνουμε τα μάτια. Δεν μισθώνονται σε ιδιώτες πολυκατοικίες, αλλά αεροδρόμια. Αυτά ανήκουν στις τοπικές κοινωνίες. Εμείς δεν έχουμε πει ψέματα στον κόσμο. Μιλάμε με στοιχεία συγκεκριμένα. Ζητώ μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου να συγκεντρωθούν πολλές υπογραφές από κατοίκους. Η Ρόδος πρέπει να πρωταγωνιστήσει στην προσπάθεια κατά της παραχώρησης των αεροδρομίων σε ιδιώτες», τόνισε ο κ. Αλεβιζόπουλος και προειδοποίησε πως οι συνέπειες από την παραχώρηση των αεροδρομίων σε ιδιώτες θα είναι οδυνηρές και για τον τουρισμό.
«Οι τοπικές κοινωνίες θα πρέπει να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους. Έχουμε έρθει πολλές φορές στη Ρόδο. Συνηθίσαμε να μας γυρίζουν την πλάτη κάποιοι που θεωρούν πως έχουν εξασφαλιστεί», δήλωσε ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Στις συνέπειες από την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων σε ιδιώτες αναφέρθηκε και ο γραμματέας της ΟΣΥΠΑ κ. Ρόνης Μαθιουδάκης.
«Ξεκινήσαμε πάλι κινητοποίηση για να ξεσηκώσουμε τους τοπικούς φορείς και να αντιδράσουν στο ξεπούλημα των περιφερειακών αεροδρομίων. Με στοιχεία και όχι με ιδεοληψίες προσπαθούμε να δείξουμε το κακό που θα γίνει αν οι κρατικοί αερολιμένες παραδοθούν σε ιδιώτες. Εμείς πιστεύουμε πως αυτές οι σημαντικές υποδομές θα δοθούν σε μια γερμανική εταιρεία. Ουσιαστικά προσπαθούν να ελέγξουν και τον τουρισμό της Ελλάδας. Η χώρα μας έτσι θα είναι πιο ευάλωτη. Θυμίζω πως η οικονομία της χώρας στηρίζεται στον τουρισμό», δήλωσε ο κ. Μαθιουδάκης και πρόσθεσε πως οι ιδιώτες δεν θα διστάσουν να κλείσουν αεροδρόμια αν θεωρήσουν πως δεν αποδίδουν τα κέρδη που επιθυμούν.

2 σχόλια στο Υπέρ της αποπληρωμής του χρέους «πήγαν» τα έσοδα του αεροδρομίου Ρόδου

  1. Avatar Ο/Η Γιώργος Στρατής λέει:

    Γιατί δεν έρχεστε στον πάνω όροφο του καινούριου κτιρίου του αεροδρομίου για να δείτε την εγκατάλειψη που επικρατεί; Σπασμένα τζάμια, περιστέρια και περιττώματα παντού, εισροή νερού απο την οροφή, μέχρι και θάμνοι έχουν φυτρώσει στην οροφή του κτιρίου. Η ιδιωτικοποίηση σας πείραξε; Η αδράνεια σας και η αδιαφορία σας, δεν σας πειράζει; Πόσα φώτα ήταν αναμμένα επι μήνες στις αίθουσες που είναι κενές;

  2. Avatar Ο/Η nelbus λέει:

    συνδικαλιστες καιρος να δουλεψετε λιγο …

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ