Σχέδια για την παράταση της τουριστικής περιόδου σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ελλάδα και η Τουρκία, μέχρι και τον Νοέμβριο, δρομολογεί η TUI, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Sebastian Ebel, να εκφράζει την πεποίθηση ότι οι κλιματικές συνθήκες, αλλά και η διεθνής ζήτηση, ευνοούν τη διατήρηση τουριστικής κίνησης και μετά το τέλος της παραδοσιακής θερινής σεζόν.
Μιλώντας κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου, ο κ. Sebastian Ebel ανέφερε ότι ο όμιλος βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με τοπικές επιχειρήσεις και ξενοδόχους σε Ελλάδα και Τουρκία, ώστε να παραμείνουν ανοιχτές οι μονάδες τους και τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο. «Ο καιρός στην Ελλάδα και στην Αττάλεια είναι το πιθανότερο πολύ, πολύ καλός αυτή την περίοδο. Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τα ξενοδοχεία για να το πετύχουμε αυτό και βλέπουμε τον εαυτό μας ως τον εμπνευστή αυτής της προσπάθειας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η στρατηγική της TUI για την επέκταση της σεζόν βασίζεται στο γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν ήσυχες περιόδους με λιγότερο συνωστισμό, ελκυστικότερες τιμές και παράλληλα ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. Η ύπαρξη της παγκόσμιας πλατφόρμας πωλήσεων του ομίλου επιτρέπει την προσέλκυση πελατών από πολλές διαφορετικές αγορές, διασφαλίζοντας ότι η πληρότητα μπορεί να διατηρηθεί ακόμη και εκτός της “υψηλής” περιόδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Sebastian Ebel, το πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ήδη πωλημένο κατά 89% για το καλοκαίρι του 2025, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με πέρυσι, ενώ συνολικά ο όμιλος καταγράφει σταθερή ζήτηση, χωρίς να απαιτείται «επιθετική» πολιτική προσφορών της τελευταίας στιγμής. «Έχουμε ήδη πουλήσει το 90% του προγράμματος για το καλοκαίρι, το οποίο περιλαμβάνει και τον Οκτώβριο», τόνισε, διευκρινίζοντας ότι οι καθυστερημένες πωλήσεις θα παραμείνουν σημαντικές, αλλά «όχι τόσο σημαντικές όσο στο παρελθόν».
Παράλληλα, η TUI επενδύει σε νέα προϊόντα που θα ενισχύσουν τη δυναμική των «shoulder months», όπως πολυήμερα πακέτα με προσυσκευασμένες διαδρομές και city breaks, που θα μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε πελάτη. Ο κ. Έμπελ σημείωσε ότι η αγορά των ταξιδιών πόλης παραμένει ανεκμετάλλευτη για την TUI και μπορεί να αποτελέσει έναν ακόμη μοχλό ανάπτυξης για την ενίσχυση της περιόδου Οκτωβρίου-Νοεμβρίου.
Τέλος, ειδική αναφορά έκανε στη σημασία της ψηφιακής εφαρμογής της TUI, η οποία συγκεντρώνει ήδη το 10,5% των συνολικών πωλήσεων, με στόχο να φτάσει σε ποσοστά έως και 50% τα επόμενα χρόνια, καθιστώντας ακόμη πιο άμεση και εξατομικευμένη την επικοινωνία με τον πελάτη και ενισχύοντας την προώθηση ταξιδιών εκτός αιχμής.
Με την κλιματική αλλαγή να επιμηκύνει τις περιόδους καλών καιρικών συνθηκών και τη ζήτηση για «έξυπνα» ταξίδια να αυξάνεται, η TUI φιλοδοξεί να καθιερώσει την Ελλάδα και την Τουρκία ως κορυφαίους προορισμούς όχι μόνο για το καλοκαίρι, αλλά και για το φθινόπωρο.
Πηγή: money-tourism.gr