Γράφει ο
Εμμανουήλ Μοράρης
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Η ζέστη έχει κάνει την εμφάνισή της και όλοι τρέχουν στις παραλίες Συνήθως η παραμονή στην παραλία είναι πολύωρη και έτσι ένας από τους πιο συχνούς προβληματισμούς που προκύπτουν είναι το πώς μπορούμε να οργανώσουμε την διατροφή μας.

Για αυτό έχουμε να προτείνουμε κάποια σνακ για την παραλία!
Λίγο πολύ οι περισσότεροι καταναλώνουμε ενέργεια στην παραλία, είτε μέσα από το κολύμπι, είτε από διάφορες άλλες δραστηριότητες.
Φροντίστε λοιπόν να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα πλήρες πρωινό γεύμα, το οποίο θα σας εφοδιάσει με την ενέργεια που χρειάζεστε.
Φροντίστε να έχετε μαζί σας ελαφριά σνακ, έτσι ώστε να μην μείνετε νηστικοί μέχρι την ώρα του κυρίως γεύματος.
Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό!
Προσπαθήστε να πίνετε νερό σε μικρές ποσότητες και σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας σε μικρό χρονικό διάστημα έχει ως την αποβολή του περίσσιου νερού

Σνακ για την παραλία
1. Φρούτα με ξηρούς καρπούς.
Προτιμήστε τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα οποία συμβάλλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε νερό.
2. Sticks λαχανικών με χούμους ή κίτρινο τυρί ή ξηρούς καρπούς
3. Σπιτικά Chips λαχανικών στο φούρνο ή κράκερ με γουακαμόλε.
Συνδυάστε τα φρούτα και λαχανικά με μια πηγή καλών λιπαρών ή με μια πηγή πρωτεΐνης για περισσότερο κορεσμό.
4. Τορτίγια ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι + μέλι ή μαρμελάδα
5. Τορτίγια ολικής αλέσεως ή πολύσπορο ψωμάκι με λαχανικά, κίτρινο τυρί ή αυγό
6. Σπιτικά μπισκότα ή παξιμαδάκια με σταφίδες και αμύγδαλα (μπορείτε να ανατρέξετε σε παλαιότερες δημοσιεύσεις για τις συνταγές τους)
7. Παξιμαδάκια ολικής αλέσεως με ρίγανη και ελαιόλαδο + λαχανικά
Καλές βουτιές
με υγιεινά σνακ
για την παραλία!

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ