Δεν γίνεται από τη μια να καλείς σε τηλεοπτικά πάνελ, σε καθημερινή βάση τον οποιοδήποτε τοξικό, υβριστή, βίαιο τύπο και μόλις τελειώσει τις χυδαιότητές του να εκφράζεις τον αποτροπιασμό σου και την έντονη αντίθεσή σου. Εν τω μεταξύ μια χαρά εκμεταλλεύεται τη δημοσιότητα που του εξασφαλίζει αυτό το φρενήρες σόου της ωμότητας για να δηλητηριάσει το πανελλαδικό ακροατήριο σε ζωντανή σύνδεση και τα ΜΜΕ γίνονται χορηγοί ενός χρυσαυγιτισμού χωρίς αρβύλες. Όπως πολύ επιτυχημένα λέει στο κύριο άρθρο της η «Καθημερινή»: «Υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος για να αντιμετωπιστεί ο τοξικός, μισαλλόδοξος λόγος: να μην του δίνεται βήμα. Να μην του προτείνουν τα ΜΜΕ τα μικρόφωνά τους. Τα φαινόμενα αυτά τρέφονται από τη δημοσιότητα. Και δεν μπορεί να τα αναχαιτίσει κανένας εισαγγελέας. Πρέπει πρώτα τα ίδια τα media να μην πέφτουν στην παγίδα του εντυπωσιασμού και του σκανδαλισμού που «κάνει νούμερα». Υ.Γ. Βέβαια αυτά με την προϋπόθεση πως δεν θα υπάρχουν μεγαλο-ΜΜΕ των οποίων κοτζάμ διευθυντής θα συναγωνίζεται on air τους μπέους σε χυδαιότητα…χυδαίους αστεϊσμούς σε μία περίοδο, που χρειάζεται προσοχή να μην ξεφύγει η κατάσταση. Ελπίζω να μαζευτούν. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι να επικρατήσουν φαινόμενα «μπεϊσμού».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















