Τοπικές Ειδήσεις

Υπό κατάληψη το Γυμνάσιο και Λύκειο της Κάσου

Σε κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν σήμερα οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Κάσου, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη καθηγητών.
«Τα παιδιά δεν αντέχουν άλλο» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Ρόδου η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κάσου, Νικολέτα Σοφίλα.
Σημειώνεται ότι δεν έχουν καλυφθεί οι ειδικότητες της Χημείας, της Βιολογίας, της Πληροφορικής, καθώς και των Αγγλικών και Γαλλικών.
«Πρόκειται για μαθήματα που είναι κατεύθυνσης και σ’ αυτά θα διαγωνιστούν τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο» τόνισε η κ. Σοφίλα.
Οι μαθητές είναι αποφασισμένοι να μην επιστρέψουν στα θρανία, εάν δεν καλυφθούν τα κενά.
Η μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου, Άννα Κουτλάκη, μιλώντας στην ΕΡΤ Ρόδου ανέφερε ότι τα παιδιά στην Κάσο δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα υπόλοιπα της χώρας, καθώς στο νησί δεν υπάρχουν φροντιστήρια και η μόνη πηγή μάθησης είναι το δημόσιο σχολείο.
«Φτάσαμε στο σημείο να κάνουμε μάθημα πληροφορικής μέσω Skype με τη σύνδεση να είναι προβληματική» είπε χαρακτηριστικά, διαμηνύοντας ότι η κατάληψη θα συνεχιστεί έως ότου καλυφθούν οι θέσεις των εκπαιδευτικών.

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

«Κακώς κάνουν κατάληψη οι μαθητές της Κάσου».
Αυτό δήλωσε στην ΕΡΤ Ρόδου, ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, Γιάννης Παπαδομαρκάκης, τονίζοντας ότι οι μαθητές δεν θα πρέπει να φτάνουν στα άκρα.
«Είναι η δεύτερη φορά που διορίζονται καθηγητές. Την πρώτη φορά δεν αποδέχθηκαν το διορισμό τους και περιμένουμε να δούμε αν θα τον αποδεχθούν τώρα» είπε, τονίζοντας ότι υπάρχουν σχολεία σε χειρότερη μοίρα, φέροντας ως παράδειγμα την Τήλο όπου λείπουν δύο φιλόλογοι.

πηγή ert.gr

Χριστίνα Μέγα

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου