Τη στρατηγική της Tui UK & Ireland να ενισχύσει τον τουρισμό κατά τις περιόδους εκτός αιχμής παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Neil Swanson, μιλώντας σε εκδήλωση για τον βιώσιμο τουρισμό που πραγματοποιήθηκε στην ισπανική πρεσβεία στο Λονδίνο.
Ο Swanson χαρακτήρισε τις «ενδιάμεσες» τουριστικές περιόδους – δηλαδή την άνοιξη και το φθινόπωρο – ως «εξαιρετικά σημαντικές» και εξήγησε πως η Tui επενδύει στη διαφοροποίηση του προϊόντος της, αυξάνοντας τη χρήση πτήσεων από τρίτες αεροπορικές εταιρείες, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν.
«Διαφοροποιούμαστε ως επιχείρηση και χρησιμοποιούμε ολοένα και περισσότερες πτήσεις τρίτων παρόχων», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως η στρατηγική αυτή επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία και γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών.
Επένδυση στον θεματικό τουρισμό και την αυθεντικότητα
Ο επικεφαλής της Tui UK & Ireland αναφέρθηκε επίσης στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού – όπως ο τουρισμός ευεξίας και άσκησης – ως μέσο για την προσέλκυση ταξιδιωτών εκτός της υψηλής περιόδου. Ειδική μνεία έκανε στα «concept προϊόντα» της εταιρείας, όπως τα ξενοδοχεία Tui Blue, που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους επισκέπτες.
«Για να επεκταθεί η σεζόν, είναι απαραίτητο τα θέρετρα να παραμένουν ανοιχτά και τα ξενοδοχεία να επεκτείνουν τις θεματικές τους προτάσεις», υπογράμμισε ο Swanson, προσθέτοντας ότι η εταιρεία προσπαθεί να προσφέρει «μια πιο αυθεντική εμπειρία» για τους πελάτες που επιθυμούν να αποφύγουν την παραδοσιακή εικόνα του «Brits abroad».
Προτεραιότητα στους ταξιδιώτες υψηλής δαπάνης και στην τοπική κοινωνία
Ο Swanson τόνισε πως η Tui δίνει έμφαση στους ταξιδιώτες υψηλής δαπάνης, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί να διασφαλίσει ότι η παρουσία των τουριστών έχει θετικό αποτύπωμα στις τοπικές κοινότητες. «Οι πελάτες μας θέλουν να περάσουν υπέροχα στις διακοπές τους στην Ισπανία, αλλά θέλουν επίσης να γνωρίζουν ότι η παρουσία τους ωφελεί τους ντόπιους», είπε.
Αναφερόμενος στις πρόσφατες διαδηλώσεις κατά του υπερτουρισμού σε προορισμούς της Ισπανίας, ο Swanson υποστήριξε πως δεν έχουν ακόμη εκφραστεί ανησυχίες από τους πελάτες, ωστόσο προειδοποίησε ότι απαιτούνται λύσεις που να λειτουργούν υπέρ όλων των εμπλεκομένων. «Οι διαμαρτυρίες δεν έχουν τεθεί μέχρι στιγμής ως θέμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τεθούν», είπε χαρακτηριστικά.
Τουριστικός φόρος: Ζήτημα διαφάνειας
Τέλος, σε ό,τι αφορά τη συζήτηση για την επιβολή τουριστικών φόρων, ο Swanson επισήμανε ότι η επιτυχία τους εξαρτάται από τη σαφή ενημέρωση του κοινού: «Το σημαντικό είναι οι ταξιδιώτες να βλέπουν τη θετική αξιοποίηση των χρημάτων που καταβάλλονται. Αν αυτό επικοινωνηθεί σωστά, τότε το μέτρο μπορεί να λειτουργήσει».
Η παρέμβαση του Swanson καταδεικνύει την πρόθεση της Tui να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς, επενδύοντας σε μια πιο βιώσιμη, πολυδιάστατη και ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη.
Πηγή: tornosnews.gr