Σημαντικοί ομιλητές πρόκειται να πάρουν μέρος στην 6η ημερίδα ποιότητας που διοργανώνει ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων της Ρόδου, σήμερα Σάββατο στο ξενοδοχείο Apollo Blue στο Φαληράκι.
Έπειτα από έξι χρόνια, η ημερίδα ποιότητας έχει καθιερωθεί ως διοργάνωση, γεγονός που αποδεικνύεται και από την μεγάλη ανταπόκριση κορυφαίων στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας και καθηγητών πανεπιστημίου. Μεταξύ των ομιλητών είναι φέτος ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook Αυστρίας, Ιωάννης Αφουγκατούδης, ο γενικός διευθυντής πωλήσεων & μάρκετινγκ Sani Resort/IkosResorts, Αντώνης Αβδελάς ο καθηγητής του BOURNEMOUTH UNIVERSITΥ, Δημήτρης Μπούχαλης, ο συγγραφέας του My happy customer, Miguel Major, η επικεφαλής του τουριστικού τμήματος TUV Austria, Νόνικα Μπάκα κ.α.
Όπως κάθε φορά, τις εργασίες της ημερίδας αναμένεται να παρακολουθήσουν στελέχη των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και των φορέων του νησιού. Φέτος μάλιστα επέδειξε ενδιαφέρον ο μεγαλύτερος τουριστικός εκδοτικός οργανισμός της Γερμανίας, “FVW” και θα φιλοξενήσει εκτενές αφιέρωμα, όπως και το moneyandtourism.gr.
Για την ημερίδα ποιότητας, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργος Ματσίγκος δηλώνει: «Η ημερίδα αφορά όλους τους επαγγελματικούς κλάδους που ασχολούνται με τον τουρισμό και όλους τους πολίτες με ευαισθησία και όραμα. Στόχος και σκοπός, να αναβαθμίσουμε το τουριστικό προϊόν της Ρόδου, να βελτιώσουμε την ποιότητα, αναδεικνύοντας όλες τις ομορφιές και βελτιώνοντας τις υποδομές του τόπου καθώς και τις παροχές υπηρεσιών μας. Όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν με την αρμονική συνεργασία αρχών, φορέων και επιχειρήσεων».
Σημειώνεται ότι ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου πρόκειται να βραβεύσει τους, κκ. Βασίλειο ΜηναΐδηΞενοδόχο, Γεώργιο Γεωργά, Ξενοδόχο, Τσαμπίκο Μοσχάτο, Τουριστικό Πράκτορα και Νικόλαο Σκουμιό καθηγητή της ΑΣΤΕΡ και διευθυντή Ξενοδοχείου, για την πολυετή προσφορά τους στον Τουρισμό της Ρόδου.

Δύσκολη η σεζόν
Η τουριστική σεζόν στη Ρόδο άνοιξε στις 31 Μαρτίου με επισκέπτες από την Αυστρία να κάνουν ποδαρικό. Ήδη λειτουργούν πολλά ξενοδοχεία, ενώ αυτό το σαββατοκύριακο αναμένεται να πυκνώσουν οι πτήσεις και να αυξηθεί η κίνηση, λόγω του Πάσχα των καθολικών που είναι στις 21 Απριλίου, μία εβδομάδα πριν το Πάσχα των Ορθοδόξων. Συνεχίζει όμως το κλίμα να είναι υποτονικό. Οι κρατήσεις σύμφωνα με τον κ. Ματσίγκο δεν έχουν βελτιωθεί σημαντικά ενώ ακόμη και κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου συνεχίζουν να υπάρχουν αρκετά κενά και ιδιαίτερα από τις αγορές της Σκανδιναβίας που στα τελευταία χρόνια δεν παρουσιάζουν την παλιά τους δυναμική γενικότερα.
«Επιβεβαιώνεται η μείωση του 5% στις αεροπορικές θέσεις και οι πωλήσεις συνεχίζουν να είναι μειωμένες. Θέλει μεγάλη προσπάθεια να περιορίσουμε το ποσοστό της μείωσης, γιατί οι γείτονες δεν αύξησαν τις τιμές τους, οπότε υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Τόσο στον Ιούλιο όσο και στον Αύγουστο υπάρχουν κενά και ειδικά οι Σκανδιναβικές αγορές παρουσιάζουν υστέρηση», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος.

Ημερίδα ποιότητας 2019 – Πρόγραμμα
09:00-09:30 Προσέλευση – Πρωινός καφές
09:30-09:50 Χαιρετισμοί φορέων και αρχών
09:50-10:00 Έναρξη ημερίδας – Γεώργιος Ματσίγκος – Πρόεδρος Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου
“Πανκόσιιιες τάσεις της ανοράς ποιότητας και απαιτήσεις”
Συντονιστής: Γεώργιος Ματσίγκος
10:00-10:15 Thomas Cook Austria – loannis Afukatudis – CEO Thomas Cook Austria – “Thomas Cook Quality Management Approach and Customer Orientation”
10:15-10:30 TUI – Barbara Kirchner – Head of North & East Greece, TUI Destination Experiences – “See, what the customer sees” – “Quality results of international TUI guest surveys”
10:30-10:45 Odeon Tours DMC – Koray Cavdir – Product Purchasing Director – “ΟΤΙ Holding & Development in Its Source Markets”
10:45-11:00 American College of Thessaloniki – Ανέστης Αναστασίου – Coordinator Hospitality & Tourism -Assistant Professor – “Η έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών στην υπηρεσία της ποιότητας. Αποτελέσματα προορισμού 2018”
11:00-11:15 InSete – Άρης Ίκκος – Research Director – “Πόσο πιστοί είναι οι τουρίστες της Ρόδου; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστικοί προορισμοί; Εκτιμήσεις βάσει ανάλυσης big data”
11:15-11:45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
“Ποιότητα ικανοποίησης και ανταγωνιστικότητα”
Συντονιστής: Γεώργιος Ματσίγκος
11:45-12:00 Bournemouth University – Professor Δημήτρης Μπουχαλης – “Smart and Real Time Tourism: A New Paradigm”
12:00-12:15 Miguel Major – Author – “My happy customer. Clever solutions for happier customers in hotels and resorts”
12:15-12:30 Sani/lkos Group – Αντώνης Αβδελάς – Chief Sales & Marketing Officer – “Εκλεκτική φιλοξενία. Έξυπνη. Διαφοροποιημένη. Ποιοτική”.
12:30-12:45 Fraport – Κατερίνα Πολλάτου – Airline Marketing & Development Manager/Commercial & Business Development – Γεώργιος Γκινάλας – Διευθυντής Έργου Cluster Β/Τεχνικό Τμήμα – “Rodos Airport: Market Evolution and Project Overview / Αεροδρόμιο Ρόδου: Εξέλιξη της κίνησης και επισκόπηση του έργου”
12:45-13:00 Eurobank – Αθανάσιος Νέλλας – Επικεφαλής Business Center Ρόδου – “Ποιότητα και Ανταγωνιστικότητα μέσα από την Τραπεζική Συναλλακτική”
13:00-13:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
13:30-14:00 Τιμητικές Βραβεύσεις: Μηναΐδης Βασίλειος Γεωργάς Γεώργιος Μοσχάτος Τσαμπίκος Σκουμνιός Νικόλαος
“Ποιότητα και πιστοποιήσεις”
Συντονιστής: Γεώργιος Ματσίγκος
14:00-14:15 TUV Austria Hellas – Θεανώ Μπάκα – Επικεφαλής του Τμήματος Τουριστικών Επιθεωρήσεων και Πιστοποίησης της Διεύθυνσης Πιστοποίησης Συστημάτων Διαχείρισης & Προϊόντων – “Πιστοποιημένη ποιότητα: ό,τι αξίζει να κάνεις, αξίζει να το κάνεις καλά”
14:15-14:30 Agrospecom – Κωνσταντίνα Σιγαλού – Υπεύθυνη Ανάπτυξης Agrospecom – “Πόσο κοστίζει η έλλειψη ποιότητας?”
14:30-14:45 Μυλωνάς Σωτήρης – Πολιτικός Μηχανικός ΑΠΘ, ΜΒΑ, Σύμβουλος αειφορικής διαχείρισης – “Ανακύκλωση και διαχείριση στερεών αποβλήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας – Παρουσίαση της μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ”
14:45-…. Ανοιχτή συζήτηση – Ερωτήσεις – Προτάσεις – Συμπεράσματα – Στρογγυλό τραπέζι – Συντονιστής Δημήτρης Μπούχαλης
Η ημερίδα αφορά όλους τους επαγγελματικούς κλάδους που ασχολούνται με τον τουρισμό και όλους τους πολίτες της Ρόδου με ευαισθησία και όραμα. Στόχος και σκοπός, να αναβαθμίσουμε το τουριστικό προϊόν της Ρόδου, να βελτιώσουμε την ποιότητα, αναδεικνύοντας όλες τις ομορφιές και βελτιώνοντας τις υποδομές του τόπου καθώς και τις παροχές υπηρεσιών μας. Όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν με την αρμονική συνεργασία αρχών, φορέων και επιχειρήσεων. Μήνυμα μας η προσήλωση στην ποιότητα.
Γεώργιος Ματσίγκος
Πρόεδρος Διευθυντών
Ξενοδοχείων Ρόδου

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ