Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου κ. Στέφανος Κυριαζής νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει και δημόσια τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Ολύμπου κ.κ. Κύριλλο, ο οποίος με την παρουσία του και τις ευχές του, λάμπρυνε την εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας του ΔΟΠΑΡ.
Επίσης του εύχεται καλή δύναμη και επιτυχία στα νέα του εκκλησιαστικά καθήκοντα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














