Ο πρωθυπουργός, με ανάρτησή του στο Twitter, παρουσιάζει σε βίντεο τα επιτεύγματα της κυβέρνησης στους 7 μήνες της ΝΔ στην εξουσία, με το γνωστό του σύνθημα «Το είπαμε, το κάναμε!».
«Έχουμε αποδείξει πως ό,τι λέμε, γίνεται. Μέσα σε 7 μήνες καταφέραμε πολλά. Εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας γραμμή γραμμή. Το είπαμε. Το κάναμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε σε όλους τους τομείς» αναφέρει ο Κυρ. Μητσοτάκης.
Έχουμε αποδείξει πως ό,τι λέμε, γίνεται. Μέσα σε 7 μήνες καταφέραμε πολλά. Εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας γραμμή γραμμή.
Το είπαμε. Το κάναμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε σε όλους τους τομείς.
Online
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)














