Αθλητικά

Τεστ με τη μοτοσυκλέτα του πρωταθλητή Ελλάδας Νίκου Λυρίου

To 2018 η ΚΤΜ SEE έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross, συνεχίζοντας με μεγαλύτερη ένταση την προσπάθεια για την κατάκτηση όλων των τίτλων του πρωταθλήματος. Έχοντας μονοπωλήσει τα τελευταία χρόνια στις μικρές κατηγορίες ΜΧ65 και ΜΧ85  με υποστηριζόμενες από την αντιπροσωπεία αλλά και ιδιωτικές συμμετοχές, ευτύχησε φέτος να δει την επιστροφή της στην κορυφή της ΜΧ2 σε μια από τις πιο δυνατές κατηγορίες του πρωταθλήματος. Η Ready to Race 250SX-F 2018 και ο Νίκος Λυρίου από τη Ρόδο και τη Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ρόδου «Ίκαρος» ήταν ο αχτύπητος συνδυασμός στην κατηγορία, καταφέρνοντας να κατακτήσουν αήττητοι τον φετινό τίτλο της ΜΧ2. Η σχετική ανακοίνωση: «Το πόσο Ready to Race ήταν η 250SX-F 2018 του Ν.Λυρίου μπορέσαμε να το διαπιστώσουμε αυτοπροσώπως, οδηγώντας την μοτοσυκλέτα  στα δικά μας λημέρια.

Μετά το πέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2018 στα μέσα Ιουνίου, μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε αρκετές από τις φετινές πρωταθλήτριες σε Ελλάδα και Κύπρο με την 250SX-F 2018 του Νίκου Λυρίου να ολοκληρώνει από ότι φαίνεται την σειρά αυτής της κατηγορίας των test. H ΚΤΜ περίμενε επτά ολόκληρα χρόνια για να επιστρέψει στην κορυφή της ΜΧ2. Επενδύοντας στον Νίκο Λυρίου, τον έβαλε επάνω σε μια 250SX-F 2018  δίνοντας του τα εργαλεία για να κατακτήσει τον πρώτο του τίτλο στην ΜΧ2, διαγράφοντας μια αήττητη, συναρπαστική χρονιά. Η συνεργασία είχε ξεκινήσει από την περσινή περίοδο και προς το τέλος του 2017, η ομάδα και ο Λυρίου άρχισαν να βλέπουν τα αποτελέσματα που αποτελούσαν μια καλή μαγιά για την επόμενη σεζόν. Με τον περσινό πρωταθλητή Γιάννη Τουρατζίδη να ανεβαίνει κατηγορία, όλα ήταν ανοιχτά στην φετινή ΜΧ2 καθώς κανένας από τους συμμετέχοντες δεν είχε κατακτήσει τον τίτλο της κατηγορίας στο παρελθόν. Η εκπληκτική χρονιά του Λυρίου ήταν φυσικά αποτέλεσμα των προσπαθειών του ίδιου αλλά και μιας δυνατής ομάδας που βρισκόταν στο πλευρό του, παρέχοντας του την σωστή υποστήριξη και τεχνογνωσία στις συνθήκες του αγώνα αλλά και στο σετάρισμα της 250SX-F 2018. Τον τρόπο που επέλεξαν να στήσουν την μοτοσυκλέτα, είχαμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε οδηγώντας την στις πίστες της Αττικής παίρνοντας μια δυνατή δόση πρωταθλήτριας.

Βελτιώσεις στην 250SX-F 2018 του Νίκου Λυρίου και η ομάδα πίσω από τον πρωταθλητή της ΜΧ2

Revalving αναρτήσεων MP

Εξάτμιση FMF(σε ορισμένους αγώνες)

Κάλυμμα σέλας CrossX Racing

Αυτοκόλλητα DXL Graphics

Ελαστικά Dunlop Milonidis Tyres

Λιπαντικά Motorex Powersports Δημητριάδης

Γρανάζια Pro-X

Ιγνάτιος Σαμιώτης  – Team Manager

Στάμος Λυρίου – Manager Νίκου Λυρίου

Μπάμπης Πλακετάς- Μηχανικός – Μηχ. Αναρτήσεων

Παντελής Καρίμαλης – Μηχανικός

Στην φετινή επιτυχία του Νίκου Λυρίου συνέβαλλαν πρωτίστως η οικογένεια του αλλά και οι Σόλων Κοντός, Γιάννης Δήμτσας(bigballsmx.com), Λευτέρης Ποιμενίδης(3P Racing Parts), Γιάννης Αθανασίου(Herbalife24), Άκης Κοσμάς(FOX-Shift,-Spy), Χριστίνα Ζουρνατζή, Νίκος Βαρδάκης(europecar), Πάρης Καραστέργιος(crossX Racing), Ντίνος Καλιαμπέτσος(DXL Graphics), Νίκος Μηλωνίδης(Milonidis Tyres), Βαγγελης Νίνης, Τάσος Κανάκης, Δημήτρης Σάγμαλης, Στάθης Φυσέκης, Νίκος Βογιατζής και το σωματείο ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΥ».

*Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν αναλυτικά το «τεστ» της μοτοσυκλέτας του Νίκου Λυρίου στην ιστοσελίδα: http://mxin.gr/2018/07/24/test-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%84%CE%BC-250sx-f-2018-%CF%84%CE%B7%CF%83/

(mxin.gr)

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου