Αθλητικά

Ορεινές διαδρομές στον Ακραμύτη

Σήμερα θα διεξαχθεί ο 3ος Δρόμος Βουνού στον Ακραμύτη Μονολίθου, ένας αγώνας που τείνει να γίνει θεσμός και συγκεντρώνει κάθε χρόνο, όλο και περισσότερους συμμετέχοντες. Η εκκίνηση του σημερινού αγώνα θα δοθεί στις 11.00. Αναλυτικά οι οδηγίες των διοργανωτών προς τους δρομείς: «Η εκκίνηση θα δοθεί μπροστά από το Δημοτικό σχολείο του χωριού στις 11:00 το πρωί. Θα προηγηθεί τεχνική ενημέρωση στις 10:30 στο θεατράκι πλησίον του σχολείου. Μετά την εκκίνηση η πορεία θα είναι βόρια ανατολική με κατεύθυνση το χωριό Σιάννα, ΠΡΟΣΟΧΗ κινούμαστε στο αριστερό άκρο της επαρχιακής οδού, θα υπάρχει σήμανση με κώνους και διαγράμμιση επί της ασφάλτου (καλό είναι για λόγους ασφαλείας να μπούμε από αρχής ο ένας πίσω από τον άλλο).
Τα πρώτα 1.100 μέτρα είναι ασφάλτινα, και αμέσως μετά με αριστερή κατεύθυνση μπαίνουμε στο μονοπάτι που οδηγεί στο Μοναστήρι του Αγ. Γιάννη το οποίο βρίσκεται σε χιλιομετρική θέση των πρώτων 3 χιλ. περίπου. Τα 1,9 ενδιάμεσα χιλιόμετρα είναι ανωφέρεια με μεγάλο βαθμό δυσκολίας κυρίως στο αποκαλούμενο σημείο της (σκάλας) (εκεί πιθανόν κάποιοι από εμάς να χρειαστεί να περπατήσουμε).
Στα 200 μέτρα πριν το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη όπου θα γίνει η αναστροφή, εκεί οι αθλητές θα συναντιούνται με αντίθετη κατεύθυνση στο μονοπάτι και θέλει λίγο προσοχή. Στο Μοναστήρι θα υπάρχει νερό σε πλαστικό ποτήρι ξεδιψάμε και συνεχίζουμε. Από το σημείο του Μοναστηριού ξεκινάει η κατάβαση ακολουθούν 500 μέτρα πριν μπούμε στην καρδιά του βουνού το μονοπάτι είναι στενό με βράχια εκατέρωθεν και θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ
Ακολουθεί η είσοδος στην καρδιά όπου η εικόνα θα σας αποζημιώσει το μονοπάτι διασχίζει δάσος από πεύκα αλλά και κυπαρίσσια. Η πορεία καθόδου συνεχίζει τρίτο ξέφωτο βρίσκεται ένας δεύτερος σταθμός νερού στην θέση το Λημέρι.
Ακολουθούν λίγα μέτρα ακόμα με κλίση ανηφορική κατεύθυνση Νότια, και αριστερά διακρίνεται η Χάλκη. Η υπόλοιπη διαδρομή είναι κατηφόρα 1.000 μέτρα περίπου πριν το τερματισμό βγαίνουμε ξανά στην άσφαλτο «επαρχιακή οδός» με δεξιά στροφή κατηφορίζουμε και κινούμαστε στην ίδια πλευρά του δρόμου από όπου και ανεβήκαμε. Ο τερματισμός είναι και το σημείο εκκίνησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ
1. Κινούμαστε ο ένας πίσω από τον άλλον. Εάν θέλουμε να προσπεράσουμε το κάνουμε με προσοχή ενημερώνοντας το μπροστινό μας.
2. Το μονοπάτι είναι ορατό υπάρχει σήμανση παντού σε όλο το μήκος της διαδρομής, έχει δε καθαριστεί από πάσης φύσεως κλαδιά.
3. Επί της διαδρομής υπάρχουν τμήματα σαθρού εδάφους με πέτρες επιφανείας.
4. Να είστε συγκεντρωμένοι σε κάθε σας βήμα τρέχουμε με προσοχή έτσι ώστε να αποφύγουμε τα διαστρέμματα.
5. Προφυλάξτε την φύση εκεί που θα περπατήσουμε είναι ένα ζωντανό έργο τέχνης.
6. Υπάρχουν σημεία της διαδρομής όπου η θέα είναι φανταστική σταματάμε θαυμάζουμε παίρνουμε μια ανάσα της στιγμής αυτό σίγουρα θα σας αποζημιώσει.
7. Θα μας περιμένει Ψωμί, Μέλι, Ταχίνι και ζεστός καφές στο τέλος».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.