«Σας κάνουμε χάρη που δεν στέλνουμε δεκάδες χιλιάδες μετανάστες στην Ελλάδα» δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Εσωτερικών Σουλεϊμάν Σοϊλού.
Σύγκεκριμένα ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας, όπως μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του Αlpha, σημείωσε:
«Καθημερινά 8.500 μετανάστες περνούσαν στην Ελλάδα και από εκεί πήγαιναν στην Ευρώπη. Σήμερα αυτό ο αριθμός έχει μειωθεί στους 61 σε καθημερινή βάση. Εμείς κάνουμε καλοσύνη να το γνωρίζετε αυτό».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















