Ρεπορτάζ

Θα εκπονηθεί στρατηγική μελέτη προβολής της Ρόδου

  • Ποιες άλλες αποφάσεις
    ελήφθησαν στη γενική
    συνέλευση του ΠΡΟΤΟΥΡ

«Θα κάνουμε αγώνα για να προβάλουμε τη Ρόδο στο εξωτερικό και στην Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με τα λιγότερα έξοδα».
Αυτό δήλωσε ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Μπάμπης Παλογιαννίδης με αφορμή την έγκριση του προγράμματος προβολής της περιόδου 2015-2016 στη γενική συνέλευση του Οργανισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 5 Μαΐου.
«Ένας νέος κύκλος προσπαθειών προβολής της Ρόδου ξεκινά με καινοτόμες δράσεις. Πιστεύουμε πως τα αποτελέσματα θα είναι πολύ θετικά, αφού η υλοποίηση των δράσεων θα γίνεται συστηματικά και σε βάθος χρόνου. Βασικός στόχος του Οργανισμού είναι πάντα η καλύτερη διαφήμιση της Ρόδου», δήλωσε ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ.
Ο κ. Παλογιαννίδης δήλωσε ακόμα πως χρειάζεται και η σύγχρονη στρατηγική τουριστικής προβολής.
«Θα κινηθούμε με βάση την πραγματικότητα. Να μην ξεχνάμε πως η χώρα διέρχεται μια πολύ μεγάλη οικονομική κρίση. Και ο Δήμος αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Στη γενική συνέλευση δόθηκε η διαβεβαίωση ότι ειδικά τώρα ο ΠΡΟΤΟΥΡ είναι αναγκαίος περισσότερο από ποτέ. Θα πρέπει όμως να επιστρατεύσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να στηρίξουμε τον Οργανισμό. Από την ΕΞΡ όσο και το ΕΒΕΔ δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι θα στηριχθεί η προσπάθειά μας για τη διαφήμιση της Ρόδου στο εξωτερικό», δήλωσε ο κ. Παλογιαννίδης.
Ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ τόνισε πως η έναρξη του προγράμματος φιλοξενίας συνταξιούχων από την Αυστρία και η έναρξη των απευθείας πτήσεων της εταιρείας British Airways είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας που έγινε από τον Οργανισμό πέρσι και πρόπερσι.
«Για να έχουμε και την περίοδο 2015-2016 δράσεις δυνατές που θα προβάλουν τη Ρόδο στο εξωτερικό πρέπει να μην πέσουμε σε απραξία. Αν δεν κινηθούμε τώρα θα είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης. Επιπλέον όλες οι δράσεις θα πρέπει να υλοποιηθούν με το μικρότερο δυνατό κόστος ώστε να βοηθηθεί και ο Δήμος», δήλωσε ο κ. Παλογιαννίδης.
Σε ερώτηση αν η Ρόδος θα προβληθεί σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις, που θα πραγματοποιηθούν στο εξωτερικό, ο κ. Παλογιαννίδης δήλωσε:
«Δεν μπορώ να αναφέρω με ακρίβεια τι θα γίνει. Εμείς καταρτίσαμε ένα πρόγραμμα που αξίζει για τη Ρόδο. Από τη δυνατότητα χρηματοδότησης θα εξαρτηθούν οι δράσεις που τελικά θα υλοποιηθούν. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όσο περισσότερα μπορούμε, επιστρατεύοντας την σύγχρονη τεχνολογία».
Ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ τόνισε πως η απραξία θα κοστίσει ακριβά στη Ρόδο καθώς οι ανταγωνιστικοί προορισμοί όχι μόνο κινούνται πολύ δραστήρια στον τομέα της προβολής, αλλά δαπανούν και πολλά χρήματα.
«Οι εκθέσεις στις οποίες λάβαμε μέρος το 2014 ήταν πολύ λιγότερες από αυτές του έτους 2013. Θα συμμετάσχουμε και την περίοδο 2015-2016 εκεί που πρέπει και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Θα προχωρήσουμε και σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο κ. Παλογιαννίδης.
Όπως αποφασίστηκε στη γενική συνέλευση ο Οργανισμός θα προχωρήσει σε συνεργασία με αναγνωρισμένη εταιρεία σε εκπόνηση στρατηγικής μελέτης προβολής για την επόμενη πενταετία. Μέσα από την μελέτη θα υιοθετούνται οι δράσεις που θα υλοποιούνται και θα προτείνονται νέες.
«Θα μελετηθεί επίσης τόσο η στόχευση όσο και η αποτελεσματικότητα των δράσεων που θα προβάλουν καλύτερα τη Ρόδο», τόνισε ο κ. Παλογιαννίδης.
Ενέργειες θα γίνουν και για την προβολή της Ρόδου μέσω του διαδικτύου. Στόχος είναι να δημιουργηθεί θετική εικόνα για το νησί, να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο διαδικτυακό τόπο του ΠΡΟΤΟΥΡ και της ΕΞΡ και να πολλαπλασιαστούν τα καλά σχόλια των επισκεπτών.
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, όπως τόνισε ο κ. Παλογιαννίδης, θα επενδύσει στο άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών, δηλαδή σε χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα, που ενδιαφέρονται για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Αυτό θα συμβάλει και στην επιμήκυνση της θερινής περιόδου.
Και την περίοδο 2015-2016 προγραμματίζονται στοχευμένες δράσεις σε χώρες, όπως η Αυστρία και η Γερμανία, για την ανάπτυξη του τουρισμού τρίτης ηλικίας.
Για την καλύτερη προβολή στο εξωτερικό θα παραχθεί σύγχρονο πολυδιάστατο βίντεο με θέμα τη Ρόδο το οποίο θα παρουσιάζεται στις τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.
Έμφαση θα δοθεί στο πρόγραμμα προβολής της περιόδου 2015 -2016 και στο θαλάσσιο τουρισμό. Ο ΠΡΟΤΟΥΡ θα συνεργαστεί με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου για την υλοποίηση δράσεων, που θα έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση του θαλάσσιου τουρισμού.
Στόχος του ΠΡΟΤΟΥΡ, όπως τόνισε ο κ. Παλογιαννίδης, είναι να καταστεί και πάλι το λιμάνι της Ρόδου πύλη εισόδου εξόδου για τους επιβάτες των εταιρειών κρουαζιέρας.
Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου θα υλοποιηθούν δράσεις που θα έχουν ως σκοπό την αναβίωση του μαθητικού τουρισμού. Με τον τρόπο, αυτό όπως εκτιμούν τα στελέχη του ΠΡΟΤΟΥΡ, θα επιμηκυνθεί η σεζόν.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας και της προσέλκυσης Ελλήνων τουριστών θα δημιουργηθούν τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα. Στόχος είναι να προβληθεί η Ρόδος μέσα από πανελλήνιας εμβέλειας ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.
Θα προσκληθούν για γυρίσματα οι συντελεστές από διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές που θα συμβάλουν, ώστε να προβληθεί η Ρόδος στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Προτάθηκε ακόμη στη γενική συνέλευση του ΠΡΟΤΟΥΡ η δημιουργία υλικού προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών. Η απόφαση είχε ληφθεί το έτος 2014, αλλά δεν κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί για οικονομικούς λόγους.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου