Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος απέστειλε επιστολή στον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Ντόναλντ Τουσκ.
Το περιεχόμενο της επιστολής δεν έχει γίνει γνωστό. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες αφορά στη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στο προεδρικό μέγαρο και το κοινό κείμενο το οποίο υπεγράφη από τους πολιτικούς αρχηγούς ενόψει της Συνόδου Κορυφής το απόγευμα της Τρίτης.
newsbeast.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















