Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας κάνει λόγο στην εβδομαδιαία ενημέρωσή του για “σταθερά αυξημένη δραστηριότητα της γρίπης στην Ελλάδα”.
Συνολικά, έχουν καταγραφεί περισσότεροι των 38 θάνατοι, ενώ μόνο την τελευταία εβδομάδα οι νεκροί από τη γρίπη έφτασαν τους 17.
Ανάμεσα στους 17 νεκρούς σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ δεν υπάρχει παιδί.
Πηγή: Reporter.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














