Ρεπορτάζ

Εξωδικαστικός συμβιβασμός μεταξύ Δήμου και «ΠΕΡΜΕ HELLAS Α.Ε.» για την αποκομιδή των σκουπιδιών

Σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με την εταιρεία «ΠΕΡΜΕ HELLAS Α.Ε.» προχωρεί ο Δήμος Ρόδου, με απόφαση που έλαβε η Οικονομική Επιτροπή, για την αποπληρωμή οφειλής ύψους 114.429,71€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 16%), για την οποία εκδόθηκε διαταγή πληρωμής.
Η εταιρεία παραιτήθηκε από τόκους, δικαστική δαπάνη και δικηγορική αμοιβή και η οικονομική επιτροπή προτείνει η αποπληρωμή της οφειλής να γίνει σε  6 ισόποσες μηνιαίες δόσεις ποσού 19.071,62 € , από την ημέρα της επικύρωσης από το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου του Πρακτικού Συμβιβαστικής Επίλυσης Διαφοράς, παραιτούμενη, άμα την καταβολή της πρώτης δόσης σε αυτήν, εγγράφως, από την αξίωση καταβολής όλων των αναλογούντων τόκων υπερημερίας καθώς και της επιδικασθείσης δικαστικής δαπάνης, για να υπάρχει όφελος για το Δήμο Ρόδου.
Οι εταιρείες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με τον διακριτικό τίτλο «HELESI» και «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με διακριτικό τίτλο «ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.» προχώρησαν στην  έκδοση διαταγών πληρωμής σε βάρος του Δήμου Ρόδου για την εξόφληση οφειλών από την αποκομιδή σκουπιδιών στο νησί.
Οι εταιρείες έχουν ως κύρια δραστηριότητα την κατασκευή, εμπορία, εισαγωγή και εξαγωγή, ολικά ή μερικά, κάδων απορριμμάτων, την κατασκευή απορριμματοφόρων, πλυντηρίων κάδων και ανταλλακτικών απορριμματοφόρων, καθώς και την παροχή υπηρεσιών σχετικών εν γένει με τον καθαρισμό και τη διαχείριση των απορριμμάτων.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω εμπορικής της δραστηριότητας, τον Απρίλιο του 2013 συστήθηκε από κοινού η ένωση εταιρειών με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.» προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό του Δήμου Ρόδου για την ανάθεση του έργου «Εργασίες αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων απορριμμάτων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψιλώσεων κοινόχρηστων χώρων», με ημερομηνία διεξαγωγής την 18η Απριλίου 2013.
Ακολούθως, την 28η Αυγούστου 2013, η άνω ένωση υπέγραψε με τον Δήμο Ρόδου, όπως αυτός εκπροσωπείτο νόμιμα από τον τότε αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Πρασίνου, κ. Ιωάννη Περδίκη, σύμβαση για το ως άνω έργο.
Συγκεκριμένα, η διάρκεια ισχύος της εν λόγω σύμβασης συμφωνήθηκε για χρονικό διάστημα 28 μηνών, αρχόμενη από την ημερομηνία έναρξης εκτέλεσης των εργασιών, ήτοι την 1η Σεπτεμβρίου 2013 και λήγουσα την 31η Δεκεμβρίου 2015. Αντικείμενο δε αυτής ορίσθηκε η παροχή εργασιών αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων απορριμμάτων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψιλώσεων κοινόχρηστων χώρων, ο τρόπος παροχής των οποίων (εργασιών) καθορίσθηκε σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα σε αυτήν.
Ως αμοιβή της ορίσθηκε στο ποσό των 7.341.217,94 €.
Στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασης και σε συνέχεια των προαναφερομένων, η πρώτη εταιρεία εξέδωσε την 15.12.2014 το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών για την παροχή εργασιών αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψίλωσης κοινόχρηστων χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1.11.2014 έως και την 27.11.2014, αξίας 146.112,93 ευρώ, πληρωτέο τοις μετρητοίς. Η δεύτερη εταιρεία εξέδωσε την 15-12-2014 και 23 -12-2014 τιμολόγιά της προς τον Δήμο Ρόδου για τις παρασχεθείσες υπηρεσίες στο πλαίσιο της ανωτέρω σύμβασης ποσού 114.429,71  ευρώ.
Ο Δήμος  Ρόδου  αποδέχθηκε, ομοίως, ανεπιφύλακτα την παραλαβή  των συγκεκριμένων τιμολογίων. Οι εταιρείες εκπροσωπούνται από τον δικηγόρο κ. Γ. Μαυρομάττη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου