Την απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το Πολεοδομικό – Χωροταξικό, ζητεί η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).
Στη σημερινή συνεδρίαση του διοικητικού της συμβουλίου που είναι σε εξέλιξη, ο πρόεδρος της αρμόδιας επιτροπής και δήμαρχος Κατερίνης, ο Κώστας Κουκοδήμος, ανέφερε ότι το υπουργείο δεν ενσωμάτωσε στο νομοσχέδιο καμία από τις προτάσεις της ΚΕΔΕ. Κατόπιν αυτού, η ΚΕΔΕ αποφάσισε να ζητήσει την απόσυρση του νομοσχεδίου και τη συνέχιση περαιτέρω του διαλόγου με το υπουργείο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















