Aπό την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020 θα επαναλειτουργήσει το Κτηματολόγιο της Ρόδου, υπό την αίρεση έκδοσης νέας ΚΥΑ για την πανδημία του κορωνοϊού αλλά και κάτω από συγκεκριμένες διαδικασίες και συνθήκες μετά την πτώση από τη στέγη του κτηρίου εξωτερικών επιχρισμάτων μεγέθους ικανού να προκαλέσει σωματική βλάβη στην κλίμακα ανόδου, η οποία οδηγεί στην κεντρική είσοδο της υπηρεσίας.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η υπηρεσία αναφέρονται τα εξής:
• Η είσοδος στην υπηρεσία για έρευνα σε όλα τα αρχεία θα γίνεται κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού από τις 10.00 έως τις 12.00. Προς το σκοπό αυτό θα καλείτε στο τηλέφωνο 22410-37120 (κος Μιχαλάντος) και ώρες 10.00 -12.00. Ορίζουμε μέγιστο χρόνο έρευνας στα αρχεία για κάθε πρόσωπο τα 30 λεπτά προκειμένου να εξυπηρετηθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός συναλλασσομένων.
‏• Έρευνα στο Αρχείο Υποθηκοφυλακείου Τήλου – Χάλκης κάθε Δευτέρα και Πέμπτη , ώρες 10:00 – 12:00 κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού. Προς το σκοπό αυτό θα καλείτε στο τηλέφωνο 22410-35107 (κα Καραγιάννη) και ώρες 10.00 -12.00.
‏• Η κατάθεση πράξεων προς μεταγραφή θα γίνεται μόνο κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού και κατά τις ώρες 10.00 -12.00. Προς το σκοπό αυτό θα καλείτε στο τηλέφωνο 22410-37120 (κο Μιχαλάντο) από τις 10.00 μέχρι τις 12.00. Μέγιστος αριθμός πράξεων προς κατάθεση δύο (02) κάθε φορά ανά συναλλασσόμενο. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο θα πραγματοποιείται και η καταβολή τελών και δικαιωμάτων στην υπάλληλο κα Σαντορινιού.
‏• Η κατάθεση ενεχύρου θα είναι δυνατή μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού με τον υπάλληλο κ. Μιχαλάντο (22410 — 37120).
‏• Κατάθεση αιτήσεων οποιασδήποτε μορφής, παραλαβή πιστοποιητικών ιδιοκτησίας και αντιγράφων σχεδιαγραμμάτων θα πραγματοποιείται κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού μεταξύ των ωρών 10.00 -12.00 καθημερινά στον ισόγειο χώρο της υπηρεσίας επί της οδού Ιερού Λόχου 3. Για το σκοπό αυτό θα καλείτε την κα Διακοσάββα στο τηλέφωνο 22410-35107 και ώρες 10.00-12.00.
‏• Αναφορικά με την προθεσμία των 100 ημερών κατά το άρθρο 237 ΚΠολΔ, υπάρχει και δυνατότητα υποβολής αίτησης στο Πρωτοδικείο και Ειρηνοδικείο Ρόδου για τη χορήγηση παράτασης λόγω ανωτέρας βίας.
‏Παρακαλείσθε θερμά:
‏Α. Στο πλαίσιο εναρμόνισης με την εκδοθείσα Κ.Υ.Α. με αριθμό πρωτ.-: Δ1 α/ΓΠ.Οικ.76629/27.11.2020 (ΦΕΚ 5255/τ.Β 728.11.2020) αλλά και των όλως ιδιαίτερων συνθηκών, που επικρατούν στην Υπηρεσία μετά και τα τελευταία συμβάντα, να μη λησμονείτε το γεγονός ότι οι συναλλαγές επιτρέπονται σε επείγουσες περιπτώσεις. ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ.
‏Β.Κατά το χρόνο παραμονής σας στην υπηρεσία να τηρείτε όλα τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του Covid-19 (όπως χρήση μη ιατρικής μάσκας , χρήση αντισηπτικών , τήρηση αποστάσεων , κλπ).
‏ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΕ ΘΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ‏μέχρι να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο διέλευση των εργαζομένων και των συναλλασσόμενων. Μέχρι τότε λοιπόν … η πρόσβαση θα γίνεται από την είσοδο (υπαρκτή μεν διόλου πρακτική δεί επί της οδού Ιερού Λόχου 3, έναντι της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δεδομένου μάλιστα, ότι και από το πόρισμα της αυτοψίας της τελευταίας στο κτίριο της υπηρεσίας δεν προέκυψε με σαφήνεια η δυνατότητα χρήσης της κεντρικής κλίμακας ανόδου ακόμα και μετά την υλοποίηση των αναγραφόμενων σε αυτό.
‏Επειδή μάλιστα πολύς λόγος έχει ήδη γίνει για την πρόσβαση από την είσοδο της Υπηρεσίας επί της οδού Ιερού Λόχου 3, παρόλο ότι ουδείς είχε σχετική εικόνα, να σημειώσουμε, ότι ο σχετικός χώρος, ο οποίος περιήλθε στο Κτηματολόγιο μόλις τα τελευταία χρόνια, δε χρησιμοποιήθηκε ποτέ έως και σήμερα παρά μόνο για την αποθήκευση κάθε λογής άχρηστων πραγμάτων.
Οι λόγοι…πολλοί! Πρόκειται για ένα χώρο μη πρακτικό, που απέχει πολύ από τα υπόλοιπα γραφεία της υπηρεσίας, δε διαθέτει τηλεφωνικές γραμμές, επαρκή εξαερισμό, θέρμανση, ικανοποιητικό φωτισμό, κοκ…
Καθ’ όλο λοιπόν αυτό το διάστημα ΚΑΝΕΙΣ και ΠΟΤΕ δεν πρότεινε να χρησιμοποιηθεί αυτή η πρόσβαση ούτε φυσικά έγινε η παραμικρή ενέργεια. Επιπροσθέτως τα πενήντα δύο σκαλοπάτια, που πρέπει να ανέβει κάποιος για να εισέλθει στους χώρους της Υπηρεσίας, είναι απότομα, ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος, ο κίνδυνος πτώσης‏τμήματος από τους τοίχους υπαρκτός (έχει ήδη υπάρξει “κακό” προηγούμενο το Μάιο 2019!!!) και με δεδομένη τη διέλευση από τη μία άκρη της υπηρεσίας στην άλλη.
Παρ’ όλα αυτά θα αρχίσουμε τη Δευτέρα, 07.12.2020, υποτυπωδώς να λειτουργούμε ξανά -μη έχοντας άλλη πλέον επιλογή- και παρά το γεγονός ότι έχουμε εκφράσει ανενδοίαστα την άποψη ότι το κτήριο είναι ακατάλληλο και έχουμε επανειλημμένως από το καλοκαίρι του 2019 επισημάνει τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού στην καλύτερη των περιπτώσεων.
‏Σε αυτές τις δεκαπέντε ημέρες, που η υπηρεσία ήταν κλειστή, δρομολογήθηκε η προβλεπομένη εκ του νόμου 4412/2016 διαδικασία για την υλοποίηση των αναγραφομένων στην έκθεση αυτοψίας της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου πλην όμως δεν ευοδώθηκε καμία άλλη προσπάθεια για την άμεση χρήση της κεντρικής κλίμακας εκ νέου.
Η πίεση που ασκήθηκε στην υπηρεσία για να επαναλειτουργήσει ήταν αφόρητη, μόνο που αυτό δε μπορεί να θεωρηθεί νίκη για κανένα. Το κτήριο νομοτελειακά θα καταρρεύσει και όταν συμβεί αυτό θα είναι πολύ αργά.
‏Θα μπορείτε λοιπόν πλέον να εισέρχεστε από την προαναφερομένη είσοδο με ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ και με πολλή προσοχή!!!

Ο εκεί ισόγειος χώρος την τελευταία μόλις εβδομάδα διαμορφώθηκε σε ένα, έστω και αυτοσχέδιο, γραφείο, στο οποίο μάλιστα θα υποβάλλονται αιτήσεις και θα παραλαμβάνονται τα σχέδια και τα πιστοποιητικά».

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ