Ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου στη Ρόδο θα παραστεί ο Γενικός Γραμματέας Εσωτερικών και Οργάνωσης κ. Αθανάσιος Μπαλέμπρας.
Αυτό ανακοινώθηκε δια επιστολής προς την ΔΕΕΠ Δωδεκανήσου της ΝΔ από την Γραμματεία Οργανωτικού της ΝΔ.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















