Τοπικές Ειδήσεις

Eκτενής αναφορά του K. Tαρασλιά στο έργο του ως αντιδήμαρχος Tουρισμού

Στο έργο της Διεύθυνσης Τουρισμού κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών αναφέρθηκε σε συνέντευξη τύπου που έδωσε χθες, ο πρώην αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς. Όπως είναι γνωστό, στον κ. Ταρασλιά ανατέθηκε από τον δήμαρχο Α. Καμπουράκη το «χαρτοφυλάκιο» της Διεύθυνσης Οικονομικών του Δήμου Ρόδου, θέση την οποία υπηρέτησε ο ίδιος με επιτυχία στο παρελθόν.
Όπως ανέφερε, ο τουρισμός ανήκε στα πεδία του ενδιαφέροντός του. Και αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της πολιτικής του ζωής, το οποίο αγαπά ιδιαίτερα.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε ο κ. Ταρασλιάς ως αντιδήμαρχος στη συνεργασία με όλους τους θεσμικούς και επαγγελματικούς φορείς για την καλύτερη δυνατή οργάνωση της Διεύθυνσης Τουρισμού με στόχο πάντα την παραγωγή έργου που θα συντελούσε στην πληρέστερη και αμεσότερη δυνατή προβολή του προορισμού.
Ειδικότερα δήλωσε τα εξής:
«Ανέλαβα την αντιδημαρχία τουρισμού στη χειρότερη περίοδο που θα μπορούσε κανείς να αναλάβει μία τόσο μεγάλη ευθύνη. Ξεκίνησα με την κατάρρευση του Thomas Cook και στη συνέχεια ζήσαμε το απίστευτο στα παγκόσμια χρονικά γεγονός της πανδημίας. Η δουλειά στη Διεύθυνση Τουρισμού έπρεπε να αναπροσαρμοστεί σε σχέση με όσα είχαμε σχεδιάσει στους πρώτους έξι μήνες της θητείας μας και πολύ περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν.
Έγινε μία σημαντική και μεγάλη οργανωτική δουλειά για έναν προορισμό παγκοσμίου φήμης, όπως είναι η Ρόδος. Παρελάβαμε μία διεύθυνση που δεν διέθετε καν οργανωμένη μελέτη προορισμού Με υπερηφάνεια μπορέσαμε και δημιουργήσαμε υπηρεσίες τουριστικού μάρκετινγκ, έχοντας υλοποιήσει αρχικά μία μεγάλη έρευνα η οποία προσδιόρισε αρχικά το αντικείμενο.
Χάρη σε αυτή τη μελέτη μπορέσαμε να κινηθούμε προς την υλοποίηση επιμέρους δράσεων, γνωρίζοντας με ποιο τρόπο επικοινωνούμε με κάθε χώρα, ποιες είναι δυνητικά οι καλύτερες ομάδες φιλοξενούμενων. Ξεκαθαρίσαμε ποιο είναι το brand name της Ρόδου. Δεχθήκαμε ως μοναδική γραφή το Rhodes, που έγινε αποδεκτό από όλους. Ξεκινήσαμε την ανανέωση του τουριστικού σάιτ του Δήμου το οποίο πιστεύω ότι θα συμβάλει στην προώθηση του τουρισμού και που στο προσεχές διάστημα θα παραδοθεί και θα βγει στον αέρα»
Ο κ. Ταρασλιάς, αναφέρθηκε ακόμα στην ανάδειξη και προώθηση όλων των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει η Ρόδος στον επισκέπτη, σημειώνοντας τα εξής:
«Η δουλειά μας κατέστη πολύ πιο αποτελεσματική, όμως ταυτόχρονα μάς έδωσε τη δυνατότητα να προωθήσουμε πράγματα που έμειναν πίσω στο παρελθόν. Η Ρόδος δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα αλλά μία σειρά από πολλές και ολοκληρωμένες εμπειρίες. Δεν μιλάμε για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, αλλά για εμπειρίες/experiences. Προχωρήσαμε π.χ. στη σήμανση των περιπατητικών μονοπατιών. Είναι μία παρακαταθήκη που πιστεύω ότι θα συνεχισθεί από τη Διεύθυνση Τουρισμού. Προτάσεις κάναμε και για τον καταδυτικό τουρισμό στο πλαίσιο του νέου νομοσχεδίου, ενώ δώσαμε μεγάλη έμφαση στα σπορ και στα αθλήματα. Τον Σεπτέμβριο λ.χ. η Διεύθυνση Τουρισμού θα συμμετέχει σε μία μεγάλη εκδήλωση windsurfing στη Θολό… Ο θαλάσσιος τουρισμός είναι σημαντικός γι’ αυτό και θα πάρουμε μέρος στο Yachting Festival στη Ρόδο».
Το μεγάλο στοίχημα που έθεσε η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου στα δύο προηγούμενα χρόνια ήταν να έχει ο προορισμός καθημερινή παρουσία στα Μέσα (ΜΜΕ διεθνή και εθνικής εμβέλειας, διαδίκτυο, σάιτ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, blogs κλπ). Παρόλο που πρόκειται για έναν προορισμό παγκοσμίως γνωστό, είναι αναγκαία η επικαιροποίηση της φήμης του.
O κ. Ταρασλιάς δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη βράβευση της πρώτης διαδικτυακής καμπάνιας του Δήμου Ρόδου “WHAT I LOVE ABOUT RHODES” στα tourism awards.
Τέλος, ο κ. Ταρασλιάς είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη νέα μελέτη προορισμού η οποία στοχεύει πλέον στις εμπειρίες που προσφέρει η Ρόδος στον επισκέπτη και στο πώς ο προορισμός μπορεί να χαρακτηρισθεί «πράσινος» και να πορευτεί προς αυτή την κατεύθυνση. Επίσης, η έρευνα εστιάζει στην προσβασιμότητα, καθώς το 17% των επισκεπτών, είναι ΑμεΑ. Επίσης, έχει δρομολογηθεί η παραγωγή διαφημιστικών φιλμ, η δημιουργία «τράπεζας» φωτογραφιών και κειμένων, υλικό το οποίο δεν διέθετε μέχρι σήμερα ο Δήμος Ρόδου. Μάλιστα, όπως είπε ο κ. Ταρασλιάς, η Διεύθυνση Τουρισμού θα έχει τα εμπορικά δικαιώματα αυτού του υλικού το οποίο θα μπορεί να διατίθεται για προωθητικούς σκοπούς. Μία ακόμη από τις πρωτοβουλίες που προώθησε η Διεύθυνση Τουρισμού είναι οι εναλλακτικές ξεναγήσεις των επισκεπτών σε συνεργασία με το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών Δωδεκανήσου. Ακόμη μία «καινοτομία» είναι η λειτουργία των info kiosk με διευρυμένο ωράριο (8 το πρωί με 8 το απόγευμα, Δευτέρα έως Σάββατο).
Η πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων αναγνωρίζεται ως «πρωτοποριακή», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ταρασλιάς, ο οποίος ανακεφαλαιώνοντας, δήλωσε τα εξής:
«Η Ρόδος αποτέλεσε μια κορυφαία επιλογή. Δεν ήταν τυχαίο γεγονός αλλά οφείλεται στη σκληρή και συγκροτημένη δουλειά. Δεν ήταν τυχαίο που είχαμε το 2020, σε μία τόσο δύσκολη σεζόν το 25% των επισκεπτών του 2019. Και χαίρομαι που η πρότασή μου για τη δημιουργία συντονιστικού οργάνου διαχείρισης κρίσης έγινε αποδεκτή από τον περιφερειάρχη και συγκροτήθηκε αυτή η καταπληκτική ομάδα που έφερε αυτά τα τόσο καλά αποτελέσματα.
Φέτος δεν ξέρω πού θα φτάσουμε, είμαι προβληματισμένος για όσα συμβαίνουν… Εύχομαι οι συμπολίτες μας να προσέχουν, διότι δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να δουλέψουμε και να λειτουργήσει η οικονομία μας εάν όλοι με υπευθυνότητα δεν φροντίσουν να προστατευτούν από την πανδημία… Έχουμε υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία και στα παιδιά μας με κάθε τρόπο να προστατεύσουμε τους διπλανούς μας. Να μη ζήσουμε ένα δύσκολο και ξαφνικό λοκντάουν που θα είναι καταστροφικό»
Ευχήθηκε, τέλος, καλή επιτυχία στον νέο αντιδήμαρχο Τουρισμού, κ. Θανάση Βυρίνη τονίζοντας ότι θα είναι πάντα δίπλα του για την ολοκλήρωση των δράσεων που έχουν δρομολογηθεί και που θα ολοκληρωθούν σύντομα ώστε να συμβάλουν στην καλύτερη δυνατή προβολή της Ρόδου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου