Σήμερα παρευρέθησαν στο Δήμο Τήλου για εθιμοτυπική επίσκεψη στη Δήμαρχο Κα Μαρία Καμμά-Αλειφέρη ο απερχόμενος Διοικητής ΔΑΝ Τήλου Κος Ευάγγελος Ξέπαππας Τχης (ΠΖ) και ο επερχόμενος νέος Διοικητής Κος Χιώτης Κωνσταντίνος Τχης (ΠΖ) .
Ο Κος Ξέππαπας παρέδωσε στην Δήμαρχο αναμνηστική πλάκα και εκείνη διαβεβαίωσε τον επερχόμενο Διοικητή ΔΑΝ Κο Χιώτη πως η Δημοτική αρχή θα συνεχίσει να είναι δίπλα στη ΔΑΝ Τήλου σε ότι χρειαστεί όπως εξάλλου έκανε και ως τώρα.


Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













