Τοπικές Ειδήσεις

Νέα απάτη με επενδύσεις FOREX με θύμα 52χρονο Ροδίτη

Mια νέα υπόθεση διακεκριμένης απάτης με την χρήση του διαδικτύου και δέλεαρ κερδοφόρες επενδύσεις τύπου FOREX με θύμα έναν Ροδίτη απασχολεί από χθες την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου.
Πρόκειται για την τρίτη απάτη τύπου του είδους που καταγγέλλεται στο νησί.
Πιο συγκεκριμένα, ένας 52χρονος Ροδίτης κατήγγειλε την 29η Οκτωβρίου 2022 ηλεκτρονική απάτη εις βάρος του από τις αρχές Ιουνίου του 2022 έως το τέλος Σεπτεμβρίου του 2022.
Ειδικότερα, περί τις αρχές Ιουνίου του 2022 είδε στο facebook μια αγγελία από ομάδα με την ονομασία «INVEST TESLA Ηλεκτρονικό νόμισμα».
Πάτησε πάνω στον σύνδεσμο και συμπλήρωσε μια φόρμα και τον αριθμό του τηλεφώνου του ώστε να επικοινωνήσει κάποιος από τους υπευθύνους της ομάδας για να τον ενημερώσει.
Μετά από 3-4 λεπτά δέχτηκε τηλέφωνο από έναν ημεδαπό, τον οποίο κατονόμασε, ο οποίος του δήλωσε ότι είναι σύμβουλος της εταιρείας και ότι ήθελε να τον ενημερώσει σχετικά με επενδύσεις με ηλεκτρονικό νόμισμα και έπειτα τον καθοδήγησε πώς να κατεβάσει την εφαρμογή με ονομασία optimizefunds.co/start-trading στο κινητό του.
Εκεί όπως του είπε θα μπορούσε να βλέπει την πορεία των επενδύσεών του. Αφού πείστηκε για την αξιοπιστία του ατόμου που μίλαγε έκανε την πρώτη κατάθεση συνολικού ποσού 250 ευρώ.
Από εκείνη την ημέρα και μετά ο εκπρόσωπος τον καλούσε στο τηλέφωνό του και προσπαθούσε να τον πείσει να καταθέσει περισσότερα χρήματα ώστε να έχει και μεγαλύτερα κέρδη.
Την 4η Αυγούστου 2022 αποφάσισε να καταθέσει άλλα 700 ευρώ σε λογαριασμό ημεδαπού που του υπέδειξαν και στις αρχές Σεπτεμβρίου είδε από την εφαρμογή πως τα κέρδη του είχαν φτάσει περίπου στα 4030 ευρώ και έτσι αποφάσισε να αναλάβει τα χρήματα.
Την 28η Σεπτεμβρίου 2022, όπως υποστηρίζει, τον κάλεσε εκπρόσωπος της εταιρείας και του είπε πως προκειμένου vα προχωρήσει η ανάληψη των χρημάτων του πρέπει πρώτα να πληρωθεί ποσό που αντιστοιχούσε στην εφορία και στην αμοιβή την δικιά του συνολικού ποσού 610 ευρώ.
Ο Ροδίτης προέβη στην κατάθεση και μετά από δύο μέρες τον κάλεσε ο ίδιος και του είπε πως το ποσό πιστώθηκε στην εφαρμογή και όχι στον σωστό λογαριασμό και του είπε πως πρέπει να κάνει εκ νέου κατάθεση 510 ευρώ που αφορούσαν στην προμήθειά του το οποίο και έκανε.
Από εκείνο το σημείο και μετά χάθηκε η επικοινωνία με την εταιρεία καθώς δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα και μετά και από δύο μέρες έπεσε και η εφαρμογή τους.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου